Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در جلسه علنی امروز مجلس و پس از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس طی تذکری شفاهی، گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور تشکر می کنم که زحمات زیادی را برای بودجه سال آینده کشیدند.

وی تصریح کرد: البته سزاوار این بود که رئیس جمهور امروز در صحن علنی مجلس برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حضور می یافت و درباره لایحه بودجه توضیحاتی را ارائه می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: قطعا مجلس امکاناتی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس فراهم می کرد.

کد خبر 5086070 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: احد آزادیخواه صحن مجلس حسن روحانی لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور حجت الاسلام حسن روحانی اسحاق جهانگیری برجام لایحه بودجه ۱۴۰۰ طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با امضای رئیس‌جمهور آمریکا، لایحه حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان به قانون تبدیل شد. با این لایحه آمریکا بیش از ۹۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان کمک مالی و نظامی می‌کند.

محدودیت شبکه اجتماعی تیک‌تاک که در پوشش این لایحه در سنا تصویب شد و به امضای بایدن رسید، موردتوجه رسانه‌ها و شهروندان آمریکایی قرار گرفته است.

مالک تیک‌تاک ۹ ماه فرصت دارد سهامش را به آمریکایی‌ها بفروشد وگرنه در آمریکا مسدود می‌شود. تیک‌تاک ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد و مقامات آمریکایی به دلیل سهام ۲۰ درصدی شرکت بایت دنس که مالک چینی دارد، این سکو را خارجی و برای آمریکا خطرناک می‌دانند.

گفت‌وگو با سالار واعظی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت