Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:23:30 GMT

میزان رعایت پروتکل ها باید بالای ۹۷ درصد حفظ شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۰۵۴

میزان رعایت پروتکل ها باید بالای ۹۷ درصد حفظ شود

دکتر علیرضا سلیمانی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا گفت : طبق بررسی های انجام گرفته ، اکنون میزان رعایت پروتکل ها در البرز به حدود ۹۸ درصد رسیده  که باید همچنان استمرار یابد.

وی با بیان اینکه کاهش نسبی ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از کووید ۱۹ به معنای توقف روند کامل این بیماری نیست، اظهار داشت: هرچند شمار بستری ها و مرگ و میرها نسبت به قبل از اجرای محدودیت های ۲ هفته ای کاهش نشان می دهد اما این بدان معنا نیست که وضعیت مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه اکنون ۷۰۶ بیمار کووید ۱۹ دربیمارستان های استان بستری هستند، گفت : تا پیش از اعمال محدودیت های ۲ هفته ای ، این رقم به بالای۹۰۰ نفر رسید.

سلیمانی افزود: وضعیت بستری ها تا حدودی در مسیر کاهشی قرار گرفته است اما به این معنا نیست که به لحاظ ابتلا وضعیت استان بهتر شده است بلکه تا ۲ هفته و حتی یک ماه دیگر رعایت پروتکل ها می بایست بالای ۹۷ درصد حفظ شود تا به طور نسبی گفت که شیوع ویروس در حال کاهش است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز اظهار داشت: با توجه نزدیکی فصل سرما و زمستان می توان گفت که شرایط کنونیآرامش قبل از طوفان است و مردم نیز باید این محدودیت ها را ادامه دهند تا دوباره شاهد اوج گیری بیماری و موج دیگر در استان نباشیم.

وی،  میزان رعایت پروتکل ها را  در شهرستان های طالقان و اشتهارد ۱۰۰ درصد، کرج ۹۸، ساوجبلاغ ۹۶ درصد،  فردیس۹۳ درصد و نظرآباد را ۹۰ درصد اعلام کرد.

وی بیان داشت : اکنون برای مهار کرونا طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در استان البرز با مشارکت گروه های جهادی و بسیج در حال انجام است.

 سخنگوی ستاد مقابله با  کرونا استان البرز اعلام کرد که گزارش های روزانه توسط  ۱۰۴ تیم بازرسی و نظارتی در استان دریافت می شود که در کرج ۶۰ تیم ، فردیس ۲۲ تیم ، ساوجبلاغ ۱۴ تیم، نظرآباد چهار تیم، اشتهارد سه تیم و طالقان  یک تیم ، کار بازرسی و نظارت  کرونایی را انجام می دهند.

تیم های بهداشتی با همکاری بسیج  در بخش های مراقبت ، حمایت و نظارت ، بیمار یابی ، کمک به بستری بیماران، رصد میزان استفاده مردم از ماسک و تعطیلی اصناف فعالیت می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی استان البرز ویروس کرونا فاصله اجتماعی دانشگاه های علوم پزشکی استان البرز اخبار کنکور رعایت پروتکل ها استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • یورو رکورد زد
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند