Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:52:54 GMT

تعمیر یخچال در محل در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۱۳۳۶

تعمیر یخچال در محل در تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می‌دانید امروزه زندگی بدون یخچال فریزر تقریباً غیر ممکن شده است. اکثر افراد زمانی که به فروشگاه مراجعه می‌کنند، مواد غذایی مورد نیاز برای چند وقت را به صورت یکجا تهیه و آن را در یخچال فریزر نگهداری می‌کنند. پس خرابی یخچال فریزر باعث فاسد شدن تمام مواد غذایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ریک سرویس این مشکل را برای شما عزیزان برطرف کرده، در صورت خرابی یخچال فریزر می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با یکی از شماره‌های ریک سرویس تماس بگیرید. تکنسین ریک سرویس در کمتر از ۱ ساعت و قبل از اینکه سرمای یخچال فریزر از بین برود در محل شما حاضر می‌شود.

تعمیر یخچال در محل در تهران

مرکز ریک سرویس ارائه دهنده تمام خدمات تعمیر یخچال فریزر در محل، در شهر تهران، در کمتر از ۱ ساعت می‌باشد.

یخچال فریزرهای امروزی دارای سنسورها و تکنولوژی‌های پیشرفته ای می‌باشند، بنابراین تعمیر این یخچال فریزرها تخصصی بوده و نیاز به ابزارهای تخصصی دارد.

مرکز ریک سرویس با بیش از ۲۵ سال تجربه و با بهره گیری از تکنسین حرفه ای و متخصص در این امر، یخچال فریزرهای شما را به بهترین شکل و در محل شما بدون نیاز به جابجایی یخچال، تعمیر می‌کند.

تنها کافیست تلفن خود را بردارید و برای مشاوره تلفنی و ثبت سفارش تعمیرات با ریک سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک

یخچال فریزر و ساید بای ساید های جنرال الکتریک ساخت کشور آمریکا بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می‌باشد، این یخچال فریزرها در حالت عادی تا ۱۰ سال بدون هیچ مشکلی و تنها با سرویس دوره‌ای و تعویض فیلترها کار می‌کنند.

در ایران نیز این یخچال فریزرها طرفداران زیادی دارند و افراد زیادی در منزل و یا محل کار خود از یخچال فریزر یا ساید بای ساید جنرال الکتریک استفاده می‌کنند.

چنانچه شما نیز از یخچال فریزرهای GE استفاده می‌کنید و این یخچال فریزر بنا به هر دلیلی دچار ایراد شده است، با ریک سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر کند.

ریک سرویس، تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی در محل شما انجام می‌دهد. تنها کافیست با یکی از شماره‌های این مرکز که در انتهای مقاله ذکر شده است تماس بگیرید.

تعمیر یخچال و ساید بای ساید سامسونگ در محل

یخچال فریزرهای سامسونگ از قدیم در ایران طرفداران زیادی داشته و اکنون نیز افراد زیادی از یخچال فریزرهای قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنند و افراد زیادی نیز از ساید بای ساید های جدید سامسونگ استفاده می‌کنند.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تعمیر ساید بای ساید سامسونگ به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای توسط تکنسین ریک سرویس در منزل شما انجام می‌شود.

یخچال فریزرها و ساید بای ساید های سامسونگ نیز دارای کیفیت بالایی بوده و معمولاً تا چند سال دچار ایرادات کلی نمی‌شوند و تنها با سرویس‌های کوچک و تعویض فیلترهای آن در بازه زمانی مشخص می‌توانید از آن استفاده کنید.

اما چنانچه دچار خرابی شد، اگر تعمیر آن توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود ممکن است علاوه بر اینکه مشکل یخچال رفع نشود برخی ایرادات جدی تری نیز به یخچال فریزر وارد شود که در نتیجه باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن صرف کنید.

مرکز ریک سرویس تمام تعمیرات خود را برای مدت ۱ سال به صورت کتبی، ضمانت می‌کند. پس شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر یخچال خود را به آنها بسپارید.

تعویض موتور یخچال در محل

موتور یا همان کمپرسور یخچال اصلی ترین بخش در سیستم سرمایشی یخچال می‌باشد که خرابی آن باعث عدم تولید سرما در یخچال فریزر و گرم شدن داخل یخچال و فریزر می‌شود.

شما می‌توانید طبق مقالات آموزشی که در وبسایت ریک سرویس قرار داده شده است، موتور یا کمپرسور یخچال خود را بررسی کنید که آیا خراب شده است یا خیر.

چنانچه متوجه خرابی و یا سوختن موتور یخچال شدید باید هرچه سریع‌تر یخچال فریزر را از برق بکشید تا به برد اصلی یخچال آسیب وارد نشود. سپس با مرکز ریک سرویس تماس بگیرید تا تکنسین برای رفع مشکل موتور یخچال در محل شما حاضر شود.

شما می‌توانید در لینک قیمت موتور یخچال، قیمت روز انواع کمپرسور یخچال را مشاهده نمایید و یا برای اطلاع از قیمت دقیق کمپرسور متناسب با نوع یخچال خود با ریک سرویس تماس بگیرید.

چرا ریک سرویس؟

مراکز زیادی برای تعمیر یخچال و ساید بای ساید در تهران وجود دارد، حال ممکن است با خود بگویید چرا تعمیر یخچال خود را به ریک سرویس بسپاریم؟ در این بخش برخی از مزایای ریک سرویس را بیان کرده ایم:

* ریک سرویس تمام تعمیرات خود را ۱ سال گارانتی می‌کند.

* مرکز ریک سرویس دارای بیش از ۲۵ سال تجربه در تعمیر انواع یخچال فریزر می‌باشد.

* عیب یابی و تعمیر یخچال به صورت کامل در محل شما انجام می‌شود و نیاز به جابجایی یخچال نمی‌باشد.

* هزینه تعمیرات در ریک سرویس پایین است.

* تعمیر یخچال در کمتر از ۱ ساعت و قبل از اینکه سرمای یخچال از بین برود انجام می‌شود.

* پاسخگویی هر روز حتی روزهای تعطیل از ۸ صبح الی ۱۲ شب.

* تعمیر تخصصی یخچال فریزرهای قدیمی و جدید.

برای ثبت سفارش تعمیرات تماس بگیرید:

تماس با مرکز ریک سرویس

تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی، طبقه ۲، راهرو G، واحد ۴۱۴

۰۲۱-۴۴۷۶۵۳۶۵

۰۲۱-۴۴۳۶۲۸۱۹

۰۹۱۲-۵۸۳۵۴۶۵

www.RikService.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5086063

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیر لوازم خانگی لوازم خانگی یخچال گروه صنعتی ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا کسب و کار کسب و کار اینترنتی قرعه کشی خودرو تولید خودرو فرشاد مقیمی تعمیر لوازم خانگی دوچرخه سواری ایران خودرو قیمت خودرو جرایم سایبری مصالح ساختمانی اپلیکیشن یخچال فریزر یخچال فریزرهای ساید بای ساید جنرال الکتریک یخچال فریزرها یخچال در محل تعمیر یخچال موتور یخچال محل شما یخچال خود حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند