Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یکی از دربی های گیلان در این لیگ برابر تیم چوکا تالش به برتری رسید و تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز موفق شد تیم فجر سپاسی شیراز را شکست دهد.

تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی وچوکا تالش در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم چوکا رو در روی هم قرار گرفتندکه در نهایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریفش پیروز شد تا فاتح دربی گیلان در لیگ دسته اول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوانان که در بازی اول خود برابر تیم قشقایی شیراز مغلوب و در دقایق پایانی دروازه خود را گشوده دید ، نتوانست در آن بازی امتیازی کسب کند ، به هین دلیل این تیم با تمام توان و برای کسب سه امتیاز در دربی گیلان حضور یافت تا اولین پیروزی خود را کسب کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت و در نهایت ۲ گل به ثمر رساند تا علاوه بر برتری در دربی گیلان، اولین پیروزی خود را در رقابت های لیگ دسته اول جشن بگیرد.

ملوان که یکی از تیمهای قدیمی و باتجربه و همچنین پرطرفدار لیگ دسته اول بشمار می رود، به گواه اکثر کارشناسان گیلانی شانس بیشتری نسبت به سایر نمایندگان گیلان برای صعود به رقابت های لیگ برتر دارد.

البته این تیم در دیدار برابر  چوکا تالش با انجام یک بازی هماهنگ و برتر این نوید را داد تا طرفداران ملوان و همچنین سایر فوتبال دوستان و کارشناسان فوتبال به این تیم امیدوار باشند که در بازی های آتی ملوانان با هماهنگی بیشتری در زمین مسابقه حضور یابند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش که در هفته اول شکست سنگینی را برابر تیم خیبر خرم آباد متحمل شده بود، برای جبران آن شکست و کسب امتیاز، گام به دربی گیلان گذاشت اما در نهایت در این بازی نیز مغلوب شد تا دومین شکست متوالی را در این لیگ تجربه کند.

تیم فوتبال چوکا تالش در دیدار برابر ملوان بندرانزلی ضعیف ظاهر شد و با دریافت ۲ گل، شکست دیگری را پذیرا شد تا تنها نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشد که تا پایان هفته دوم موفق به کسب امتیازی نشود.

البته این دیدار و شکست در دربی گیلان، حاشیه هایی نیز برای تیم چوکا به همراه داشت که یکی از مهمترین این حواشی ، استعفای هادی شکوری سرمربی این تیم بود تا وضعیت چوکا در آغاز رقابت های لیگ دسته یک مبهم شود.

چوکای تالش که بعد از دوری چند ساله از لیگ آزادگان، موفق شد با هدایت فرشاد پیوس جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد. اما هنگام حضور در این لیگ، هادی شکوری به عنوان مربی انتخاب شد.

این امر باعث شد تا اکثر کارشناسان فوتبال گیلان ، نقطه ضعف تیم چوکا را کادر فنی این تیم قلمداد کنند و با توجه به دو شکست متوالی ، هادی شکوری از سرمربیگری چوکا کنار رفت تا مدیران این باشگاه به فکر مربی دیگری برای هدایت تیم خود باشند.

به هرحال تیم فوتبال چوکا تالش لیگ دسته اول را ضعیف آغاز کرد و تنها نماینده گیلان قلمداد می شود که در دو بازی نتوانست امتیازی را کسب کند اما هم اینک همه تیمها ابتدای رقابت ها و اول راه حضور دارند و این تیم می تواند با جذب یک مربی باتجربه و هچنین تقویت تیم خود، با قدرت بیشتر رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

اما تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که با یک تساوی خارج از خانه تنها تیم گیلانی بود که در هفته اول موفق به کسب امتیاز شده بود، در هفته دوم نیز موفق ظاهر شد و به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که همانند تیم چوکا تالش از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده، در هفته دوم این مسابقات در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی تیم با تجربه فجر سپاسی شیراز قرار گرفت که در نهایت با یک گل حریفش را شکست داد.

این دیدار به میزبانی تیم شهرداری آستارا  اما به دلیل مرمت و بازسازی ورزشگاه وحدت آستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در یک هوای ابری و بارانی و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این مسابقه، هر دو تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما فرصت های گلزنی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مناسبت تر بود ولی بازیکنان این تیم نتوانستند از این موقعیت ها سود برده تا در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم و در روند بازی، حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تعویض های به جای خود باعث شد تا روند بازی به سود این تیم تغییر یابد و حتی تیم شهرداری آستارا به گل برتری نیز دست یابد که در دقیقه ۸۵ این مسابقه ، محمدابراهیم رضازاده بازیکن تیم فوتبال شهرداری آستارا که لحظاتی از ورودش به زمین می گذشت، با یک شوت دقیق و زیبا تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این مسابقه را شهرداری آستارا کسب کند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته اول این مسابقات نیز در یک بازی خارج از خانه موفق به کسب نتیجه مساوی شد و یک امتیاز تصاحب کرد، با این پیروزی نیز چهار امتیازی شد تا موفق ترین نماینده گیلان در پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشد.

با این وجود، طرفداران تیم فوتبال شهرداری آستارا انتظار دارند که این تیم همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد و همچنان با کسب نتایج مطلوب و قابل قبول، نماینده شایسته ای برای گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشد.

البته نباید از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز غافل بود چون این تیم سابقه بازی در بالاترین سطح لیگ کشور را دارد و از تجربه بسیار خوبی نیز برخوردار است و به طور حتم این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته اول بهتر ظاهر خواهد شد.

همچنین طرفداران چوکا نیز انتظار دارند که مدیریت این باشگاه مشکلات موجود را برطرف کند تا این تیم نیز با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد و خاطرات قلعه عقاب ها دوباره تکرار شود و همه تیم های کشور از بازی برابر چوکا وحشت داشته باشند.

تیم فوتبال چوکا تالش زمانی که در بالاترین لیگ کشور قرار داشت در بازی های خانگی ، بسیار قدرتمند ظاهر می شد و برابر تیم های معروف و قدرتمند کشور به پیروزی می رسید و به همین دلیل بازی در زمین چوکا ، به بازی در قلعه عقاب ها معروف شده بود.

تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان پنجم ، ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز در مکان هفتم و تیم چوکا تالش نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال شهرداری آستارا فوتبال ملوان بندرانزلی رقابت های لیگ دسته اول رقابت های لیگ دسته تیم فوتبال چوکا تالش دربی گیلان برابر تیم هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین