Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گروهی از دانشجویان بسیجی دامغان پیش از ظهر سه شنبه با حضور در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با حمل پلاکاردهایی ترور دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی شهید فخری زاده را محکوم کردند.

این دانشجویان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابل دفتر نماینده دامغان در مجلس گردهم آمده بودند، خواستار لغو تمام مذاکرات با طرف‌های غربی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود حمایت از مصوبات انقلابی امروز در مجلس، محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، مطالبه جدی خروج از برجام و دیگر تعهدات ننگین هسته‌ای و اخراج جاسوسان بازرس نما سازمان انرژی اتمی از کشور در زمره مطالبات این دانشجویان است.

دانشجویان دامغانی همچنین مطالبه استیضاح وزرا و مسئولان دستگاه‌های امنیتی و ممنوعیت مذاکره و حفظ عزت ملی را نیز مورد تاکید قرار دادند. بر روی پلاکاردهای این دانشجویان نوشته شده بود نه به مذاکره، جاسوس داخلی جی پی اس اسرائیل، شهید مرثیه نمی‌خواهد منتقم می‌خورد و به چشم می‌خورد.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازمان انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر