Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، انستیتو ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اعلام کرده است با گروه بندی افراد متقاضی واکسن کرونا به ترتیب اولویت، فرآیند واکسیناسیون سراسری در این کشور تا آخر دسامبر انجام می‌شود.

همچنین با توجه به ساخت واکسن «بیوان تک» در آلمان، مقامات این کشور اعلام کرده اند با تأیید نهایی این واکسن که توسط گروه مطالعاتی اوگور شاهین دارنده جایزه علمی مصطفی (ص) ساخته شده، فرآیند واکسیناسیون سراسری را از هفته آینده آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس هم به عنوان یکی از سه کشور نخست آغاز کننده واکسیناسیون قصد دارد این فرآیند را بعد از تأیید نهایی واکسن "بیو ان تک" و "فایزر" شروع کند.

اما اتحادیه اروپا منتظر اعلام نظر رسمی آژانس دارویی این کشور است تا سه واکسن بیو ان تک، فایزر و مدرنا را بررسی کرده و نظر نهایی خود را اعلام کند. با تأیید این واکسن ها فرآیند واکسیناسیون در 27 کشور دیگر اروپا آغاز خواهد شد.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ معلمان وام کم‌بهره می‌گیرند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن کرونا آلمان انگلیس آمریکا ویروس کرونا واکسن کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!