Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی ناصحی صبح چهارشنبه در نشست بیمه سلامت استان با اشاره به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا در استان مازندران اظهار داشت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای این طرح در استان فعالیت می‌کنند.

وی اعتبار درنظر گرفته شده برای طرح ردیابی ناقلین کرونا در قالب محله محور شهید سلیمانی را ۱۵ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بیمه سلامت پشتیبانی طرح محله محور شهید سلیمانی است و به بهداشت و درمان و بسیج کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هزینه هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیماران کرونایی در کشور افزود: بیش از ۲۰ میلیون روستایی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد نیمی حاشیه نشین هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با بیان اینکه بودجه بیمه سلامت در بودجه سال آینده ۳۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، افزود: بیمه سلامت چهار میلیون تومان از هزینه هر بیمار کرونایی را پرداخت می‌کند.

ناصحی همچنین از صدور دفترچه رایگان برای چهار میلیون نفر خبر داد و گفت: این طرح در راستای اجباری شدن بیمه پایه ایرانیان اجرا شده است.

وی حذف دفترچه‌های کاغذی را از دیگر برنامه‌های ذکر کرد و گفت: سالانه هزار میلیارد ریال صرف دفترچه‌های بیمه سلامت می‌شود

کد خبر 5086185

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت دفترچه بیمه ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بارش برف آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات میلیارد ریال بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است