Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اتاق اصناف استان مرکزی، «جمشید زند» افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهر اراک ۷۰ درصد صنوف این شهر تعطیل هستند و همکاری خوبی در اجرای مصوبات ستاد کرونا دارند.

وی اظهار داشت: روند اجرای دستورالعمل‌ها و اعمال محدودیت‌ها در سایر شهرستان‌های استان مرکزی بر اساس گزارش‌های رسیده از گشت‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف، بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: اصناف از ابتدای سال شرایط کاری خوبی نداشتند و برخی از رسته ها مانند تالارهای پذیرایی بیش از ۹ ماه تعطیل هستند و با این وجود در اجرای مصوبات ستاد کرونا مشارکت بالا دارند.

زند با بیان اینکه  اصناف انتظار همکاری بیشتری از سوی دستگاههای اجرایی برای حمایت از کسب و کارها دارند، افزود: بسته‌های حمایتی فعلی کافی نیست  و انتظار می رود حمایت بیشتری از صنوف به عمل آید.

وی اظهار داشت: راه برون رفت از وضعیت فعلی رفتار مسئولانه بهداشتی است و از آنجایی که بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی ‌اصناف و بازاریان در تعطیلی واحدهای صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر یکصد و ۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید ۱۹ تا ۱۱ آذر ۹۹ در کشور به ۹۷۵ هزار و ۹۵۱ نفر و شمار جانباختگان قطعی  این بیماری به  ۴۸ هزار و ۶۲۸ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی اصناف بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی اصناف بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان مرکزی اصناف بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد