Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:38:21 GMT

فروش صادراتی نفت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۲۳۰۴

فروش صادراتی نفت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شد

به گزارش خبرنگار مهر در تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۰، منابع طرح هدفمندی یارانه‌ها ۲۶۷ هزار میلیارد و ۶۷ میلیون تومان دیده شده است که ۶۶.۲۵۹ هزار میلیارد تومان از محل دریافتی حاصل از فروش داخلی فرآورده‌های نفتی، ۱۲۰.۰۳۷ هزار میلیارد تومان از محل دریافتی حاصل از فروش صادراتی فرآورده‌های نفتی، ۳۲.۱۱۷ هزار میلیارد تومان از محل دریافتی حاصل از فروش داخلی گاز طبیعی با احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده، ۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰۳ هزار میلیارد تومان از محل خوراک میعانات گازی پتروشیمی‌ها و ۱۶.۳۵۰ هزار میلیارد تومان از محل طلب سهم دولت از پتروشیمی‌ها بابت خوراک میعانات گازی سنوات گذشته پیش بینی شده است.

کد خبر 5086221

منبع: مهر

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها یارانه لایحه بودجه ۱۴۰۰ فروش نفت صادرات نفت ویروس کرونا قیمت دلار شاخص کل بورس اوپک وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ بانک مرکزی ایران نهاده های دامی قیمت نفت قیمت یورو پالایشی یکم بازار سهام قیمت طلا بورس تهران هزار میلیارد تومان از محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آن‌ها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آن‌ها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول