Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بند «ز» تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۴۰۰، عوارض گمرکی و سود بازرگانی ۱۵ درصدی برای واردات لوازم آرایشی در نظر گرفته شده و منابع حاصل شده از این واردات بطور ۱۰۰ درصدی به ردیف درآمدی ۱۶۰۱۸۸ واریز می شود و معادل آن رقم از محل ردیف هزینه‌ای ۵۳۰۰۰۰-۳۸ جدول شماره ۹ به هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران اختصاص می‌یابد تا برای خرید عضو مصنوعی(پروتز)، کاشت حلزون شنوایی و نیز درمان و هزینه‌های دارویی بیماران اوتیسم، گوشه، سلیاک، متابولیک و بال پروانه‌ای (EB)، سیستیک فیبروزیس و بیماری های نقض ایمنی مادرزادی در تولید آنتی بادی و بیماری تحلیل عضلانی نخائی مادرزادی (SMA) هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رییس جمهوری، امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با سقف ۲۴۰۰ هزار میلیارد تومان را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
این لایحه پس از تصویب در صحن مجلس برای شورای نگهبان ارسال می‌شود تا به قانون تبدیل شود و در سال آینده به مورد اجرا درآید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی لوازم بهداشتی گمرک جمهوری اسلامی ایران بودجه1400 سلیاک حسین علی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لوازم بهداشتی گمرک جمهوری اسلامی ایران بودجه1400 سلیاک حسین علی امیری مجلس شورای اسلامی لوازم بهداشتی گمرک جمهوری اسلامی ایران بودجه1400 سلیاک حسین علی امیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در مجلس یازدهم دست لابی‌های پنهان را بستیم»، گفت: بعد از ۴۵ سال تمام جداول بودجه در صحن علنی مجلس بررسی شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

«ملت عزیز ایران، این تحول را جدی بگیرید! 

‏تمام جداول ریز و درشت بودجه، پس از ۴۵ سال، از پشت درهای بسته خارج شد و شفاف به صحن علنی مجلس آمد. معتقدیم ریال به ریال بودجه کشور حق‌الناس و متعلق به عموم مردم است. در مجلس یازدهم، دست لابی‌های پنهان را بستیم.»

امسال برای اولین بار مجلس جدوال بودجه ۱۴۰۳ را در صحن علنی بررسی کرد. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی، تنها احکام و سقف منابع و مصارف لوایح بودجه در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گرفت.

بررسی جداول در مجلس نیز براساس اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛ بدین شکل که ابتدا مجلس بخش اول لایحه بودجه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند و بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌رسد.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد؛ امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه به پایان رسید و برای اعمال نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز