Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی امیری نماینده پارلمانی رئیس جمهوری صبح‌امروز لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها وتملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی، بیش از ۹میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد دولت برای منابع عمومی بیش از هشت میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۵۲۸میلیون ریال و درآمد اختصاصی وزارتخانه‌هاو مؤسسات دولتی بیش از ۸۸۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال است.

بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌هاو مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بیش از ۱۵ میلیون و۶۱۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال و از حیث هزینه‌ها و سایر پرداخت‌ها بالغ بر ۱۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۷۰ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال تعیین شده است.

منابع بودجه سال ۹۹ کل کشور در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی حدود ۱۹ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تعیین شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بودجه دولت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور