Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:53:40 GMT

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۳۰۴

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در نشست با خبرگزاری‌های دولتی استان به نقش مهم رسانه به‌عنوان مهم‌ترین ارکان دموکراسی، اشاره و اظهار کرد: رسانه به‌عنوان پل ارتباطی و دیدبان نظام اجتماعی می‌تواند در انتقال مطالبات و انتظارات از طرف مردم و بیان دستاوردها و اقدامات از طرف دولت، دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی نقش مهمی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی نقش رسانه در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلویزیونی مشغول توطئه ریزی علیه ایران هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه به خوبی بهره‌مند شویم، گفت: امروز در توسعه استان، بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذار و ایجاد احساس امید و نشاط اجتماعی، رسانه‌ها نقش بی‌همتایی را دارند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها مجموعه اقدامات را به گونه‌ای می‌توانند جلوه دهند که موجب سیاه نمایی آینده و توسعه منطقه یا ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه شوند.

برادران بابیان اینکه در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم، افزود: دشمن امروز درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید مجموعه اقدامات انجام‌شده در چهار دهه گذشته به‌عنوان دستاوردهای نظام به‌ویژه برای نسل جوان به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی تولید گندم، وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری، تولید ناخالص ملی، رشد اقتصادی، نرخ اشتغال، سود بانکی، اقدامات و خدمات زیربنایی، سرمایه‌گذاری خارجی، مسائل حقوقی در سطح بین‌المللی، توسعه صادرات غیرنفتی و درآمد حاصل از آن و... را از موضوعاتی عنوان کرد که رسانه‌ها باید به خوبی آن را تحلیل و اطلاع‌رسانی کنند.

برادران گفت: باافتخار اعلام می‌کنیم در این دولت دیگر در روستاهای استان مدارس سنگی، خشتی و گلی وجود ندارد و بخاری‌های نفتی برچیده شده و تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می‌شوند و بخاری گازی نیز دیگر نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال در ٧ شهرستان استخر ورزشی دانش‌آموزی احداث می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تا اقدامات انجام‌شده برای تأمین تجهیزات و کمک به حل مشکلات در حوزه‌های آموزش‌وپرورش، آموزش عالی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اطلاع‌رسانی کنند.

این مقام مسئول در استان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دولت برخاسته از اراده و رأی مردم و بخشی از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نقد و انتقاد با رفتارهای خلاف اخلاق مانند هتک حرمت، تهمت زدن و ورود به حریم خصوصی افراد بسیار متفاوت است.

برادران اقدامات کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را در شدیدترین مرحله توصیف کرد و افزود: همکاری و همراهی مردم در طول سالیان گذشته به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا بسیار مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مدارس شبکه های اجتماعی استاندارد جمهوری اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است