Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد دیباج لطیفی پیش‌ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل ترکیدگی کنتورها و شبکه آب‌رسانی در خلخال برودت هوا است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از ۲۰۰ کنتور انشعاب خانگی مشترکین در اثر برودت هوا و دمای زیر صفر خسارت دیده است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خلخال ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان اردبیل در اواخر هفته و روزهای آتی شاهد بارش نزولات آسمانی و برف و پایداری هوای سرد در منطقه هستیم که مراقبت از دستگاه‌های اندازه‌گیری انشعابات آب و کنتورهای خانگی آب نیازمند توجه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلخال نیازمند بارش‌های بیشتر است

دیباج لطیفی بیان کرد: در زمستان سال گذشته به‌دلیل بی‌توجهی مشترکین به هشدارهای شرکت آب و فاضلاب و شرایط ناصحیح نگهداری از لوله‌کشی منازل و کنتورها، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان خلخال هنوز نیازمند بارش‌های بیشتر است و بارش‌های اخیر تنها موجب افزایش آب‌های سطحی شده و هنوز آب باران و برف در سطوح زیرزمینی برای تغذیه سفره‌ها وارد نشده است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خلخال گفت: بیش از ۱۸ هزار مشترک شهری و ۱۵ هزار مشترک روستایی آب در شهرستان خلخال وجود دارد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب اردبیل خلخال کنتور ترکیدگی کنتور شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد