Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حشمت‌اله عسگری معاون استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران مشترک با کمیته شورای آرد و نان که صبح امروز در استانداری تهران برگزار شد، گفت: در حال حاضر افرادی به امر صادرات تخم مرغ مبادرت می کنند که خیلی در تنظیم بازار استان تهران مسئولیت پذیر نیستند.

وی ادامه داد: اگر تخم مرغ به واحدهای صنفی عرضه نشوند با توزیع این کالا در میادین خیلی نمی توان قیمت آن را کنترل کرد، همچنین اداره کل دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام نظارت عالیه بر نحوه عرضه تخم مرغ در مرغداری ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه شبکه توزیع خرده فروشی نیازمند بازنگری سهمیه تخم مرغ است، تصریح کرد: صدر صد نهاده مراغداری‌های استان تهران تامین شده و دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد. همچنین صادرات تخم‌مرغ  در استان تهران مشروط به تنظیم بازار این کالا در تهران است و اولویت تامین نیاز مردم است.

عسگری خاطرنشان کرد: همچنین ظرف یک هفته تخم مرغ با قیمت مصوب در مراکز عمده فروشی و خرده فروشی در استان تهران اعلام خواهد شد و حداکثر قیمت هرشانه تخم مرغ که دو کیلوگرم است تا سقف ۲۹هزار تومان که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود تعیین شد.

بیشتر بخوانید: روند افزایشی قیمت تخم‌مرغ در بازار/ شانه‌ای ۴۰هزار تومان!

وی با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی در توزیع مرغ همراهی نمی‌کنند، گفت: به نظر می رسد در این بخش باید نظارت‌ها جدی‌تر باشد. آمار صحیحی از پراکنش فروشندگان مرغ و ماهی در تهران وجود ندارد و برای رصد بازار نیازمند ایجاد سامانه‌ای منسجم هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران همچنین درباره افزایش نرخ نان گفت: تصمیمی برای افزایش نرخ نان گرفته نشده است و هر اقدامی برای فروش نان با قیمت گران تر تخلف است.

وی ادامه داد: موضوع افزایش قیمت نان در دست بررسی است ولی اصلاح آن فقط منوط به تصمیم و اعلام نظر مراجع ذی صلاح است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران یادآور شد: تا زمانی که در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، هیچ اصلاحی پذیرفتنی نیست و باید کارها و فعالیت ها با روال قانونی پیش برود. از سوی دیگر با وجود آنکه کاهش زمان عرضه و حمل آرد در سطح این استان قابل تقدیر است، اما در این زمینه حتی یک ساعت تاخیر هم قابل پذیرش نیست و نباید هیچ خلل و تاخیری در روند توزیع و عرضه آرد در این استان ایجاد شود، و نمی توان در موضوع آرد و نان، مساله ای ایجاد کرد یا به آسانی از کنار مشکلاتی مانند تاخیر در توزیع آرد رد شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت مرغ افزایش حقوق ویروس کرونا در ایران استانداری تهران استان تهران تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها