Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:03:27 GMT

اعمال محدودیت های نارنجی کرونایی از 15 آذر در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۳۵۵۸

اعمال محدودیت های نارنجی کرونایی از 15 آذر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن اروجی در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به ورود استان قم از منطقه قرمز کرونایی به منطقه نارنجی خاطر نشان کرد: البته محدودیت ها و تعطیلی ها در قم و تا روز چهاردهم آذر ماه همچنان بر اساس وضعیت قرمز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین از روز شنبه پانزدهم آذر ماه، محدودیت های مناطق نارنجی اعمال می شود و بر این اساس، دو سوم پرسنل ادارات و دستگاه هایی که خدمات ضروری ارائه می دهند و همچنین یک دوم نیروی انسانی سایر دستگاه ها بر سر کار حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در مناطق نارنجی و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گروه های شغلی سه و چهار مانند شرکت های خصوصی غیرتولیدی، بوستان ها، تالارها و رستوران ها (به جز خدمات بیرون بر)، آرایشگاه های زنانه، اماکن ورزشی، قهوه خانه ها و مانند آن همچنان تعطیل خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم ادامه داد: البته باید توجه داشت که هرگونه مراسم، همایش و تجمع نیز همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه جلسات اداری نیز حداکثر باید با حضور 20 نفر برگزار شود افزود: در عین حال ورود خودروهای غیربومی به منطقه نارنجی قم همچنان ممنوع است، اما میزان جریمه به ازای هر روز، از یک میلیون تومان به 500 هزار تومان کاهش می یابد و البته خروج پلاک های بومی قم به خارج از شهر نیز مشمول جریمه خواهد بود.

اروجی در ادامه به مشکلات اخیر فروشگاه های بزرگ در قم و بویژه صف های تشکیل شده برای خرید روغن و مرغ اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد می شود اقلام تنظیم بازاری در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی به این فروشگاه ها داده نشود تا شاهد تجمع نباشیم.

وی افزود: البته از روز نهم آذر ماه طرحی در حال اجراست که بر اساس آن، فروشگاه های بزرگ و از جمله فروشگاه جانبازان قم از صبح تا شب به صورت یکسره ارائه خدمت می کنند که آمار این چند روز بیانگر کاهش تجمع ها در این فروشگاه و فروشگاه های مشابه است.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم مدیریت بحران منطقه نارنجی مبارزه با کرونا فروشگاه های بزرگ محدودیت های کرونایی رسته های شغلی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد