Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در راستای مراقبت و کنترل مرز و برخورد قاطع با هرگونه اقدام غیرقانونی در نوار مرزی، مرزداران استان با اطلاع از فعالیت قاچاقچیان دارو در منطقه مرزی میرجاوه «ریگ ملک» پس از هماهنگی با مقام قضائی و با برنامه‌ریزی عملیاتی موفق شدند، محموله بزرگ داروی قاچاق را قبل از خروج از کشور توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرزداران پس از چند روز کار هدفمند اطلاعاتی با شناسایی قاچاقچیان، مسیر تردد و زمان انتقال محموله دارو را مطلع و در عملیاتی غافلگیرکننده موفق شدند یک دستگاه خودرو تویوتا را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۳۰۵ ورقه عکس رادیولوژی مارک آگفا، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد پودر داروی درومدرول، ۷۲۰ عدد آمپول میدازولکس، ۲ هزار عدد قرص آمی تریپتیلین و ۴۰۰ کیلوگرم پودر سوربیتل را کشف کنند.

او بیان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در یک عملیات دیگر از قصد قاچاقچیان برای خروج محموله داروی قاچاق از کشور مطلع شدند که با اشراف اطلاعاتی، محل اختفاء محموله دارو شناسایی شد.

سردار ملاشاهی با اشاره به اخذ مجوز قضائی و هماهنگی با مقام قضائی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل موفق شدند، ۶۴۸ بطری شربت سفکسین، تعداد ۵۲۰ هزار عدد قرص سفکسیم ۴۰۰، قرص آموکسی سیلین ۳۱ هزار و ۵۰۰ عدد، داروی گیاهی آنروست ۶۱۶ کیلوگرم و پودر سدیم ۵۰ کیلوگرم را کشف کنند.

اوبا اشاره به ارزش ۱۲ میلیارد ریالی محموله دارو‌های کشف شده قاچاق، خاطرنشان کرد: قاچاق دارو علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزدارن استان سیستان و بلوچستان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق مرزبانی سیستان وبلوچستان محموله دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله دارو در زابل
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد