Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون قایقرانی درباره برگزاری لیگ‌های قایقرانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، رضا صابونچی با اشاره به آغاز لیگ‌های قایقرانی از دهه اول دی‌ماه اظهار داشت: شرایط کرونا، برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار داد و لیگ امسال باید با در نظر گرفتن این شرایط برگزار شود از جمله اینکه رقابت‌ها در مواد تکنفره انجام خواهد شد اما کارها طبق روال انجام شده و اگر مانعی نداشته باشیم، دور اول لیگ آبهای آرام و روئینگ را دهه اول دی‌ماه آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعلام آمادگی کتبی تیم‌ها به دست ما رسیده و در مرحله بعد باشگاه‌ها باید قراردادهای خود را که به تایید هیات‌های استانی محل استقرار باشگاه هم رسیده برای ما ارسال کنند و پس از آن جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی را به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم و آماده شروع لیگ خواهیم شد.

صابونچی ادامه داد: ابتدا لیگ آبهای آرام و روئینگ برگزار می‌شود و با در نظر گرفتن شرایط نامه اعلام آمادگی لیگ کانوپولو نیز به زودی ارسال خواهد شد تا در خصوص برگزاری این مسابقات هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون قایقرانی درباره نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت: مسابقات در 2 مرحله و هر مرحله در 2 دور برگزار می‌شود و شرایط برگزاری آن علیرغم اعلام آمادگی تیم‌ها بستگی به این دارد که باشگاه‌ها چگونه مدارک خود را تکمیل کنند. خوشبختانه استقبال خوبی تاکنون هم در بخش آبهای آرام و هم روئینگ شده و با ارائه قراردادهای قایقرانان، مربیان و سرپرستان تیم‌ها تعداد دقیق تیم‌های شرکت‌کننده مشخص می‌شوند و کار را آغاز می‌کنیم.

صابونچی همچنین بیان کرد: برگزاری لیگ مزایای زیادی برای جامعه قایقرانی و فدراسیون دارد. اولا ورزشکاران در طول سال در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند و از نظر مالی شرایط بهتری پیدا می‌کنند. به علاوه تعداد افراد و ورزشکاران درگیر در قایقرانی بیشتر خواهد شد. فدراسیون نیز می‌تواند عملکرد ورزشکاران و حتی ملی‌پوشان را در لیگ مورد ارزیابی قرار دهد و بر اساس آن تصمیماتی اتخاذ کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی