Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان درباره ترور و به شهادت رسیدن شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، گفت: انبوهی از شاگردان این شهید راه او را ادامه می‌دهند و خون این دانشمند شهید موجب برکت و پیشرفت دو چندان کشور می‌شود.

به گزارش ایمنا به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی صبح چهارشنبه در جلسه این شورا با اشاره به شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی توسط ایادی استکبار اظهار کرد: این ضایعه تلخ و ناگوار را به حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده شهید تسلیت عرض می‌کنیم؛ اگرچه از این مصیبت عزا داریم، اما یقین داریم خون این دانشمند شهید موجب برکت و پیشرفت دو چندان کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن نادان، فکر می‌کند با ترور و به شهادت رساندن دانشمندان‌مان، مسیر پیشرفت علم در کشور متوقف می‌شود در حالی که باید بداند این مسیر در همه حوزه‌های آن در ایران، «نظام‌مند» شده و سال‌هاست توسط انبوهی از جوانان متعهد و متخصص در حال حرکت است و حذف و ترور افراد در این مسیر نه تنها خللی ایجاد نمی‌کند بلکه بر سرعت آن می‌افزاید.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه انبوهی از شاگردان شهید فخری‌زاده مسیر او را ادامه می‌دهند، تاکید کرد: باید تربیت انسان‌های فاضل و متخصص ادامه پیدا کند و البته از جان آن‌ها نیز به شدت مراقبت و حفاظت شود.

جنتی درخواست از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و دستگاه قضائی برای شناسایی و برخورد با عوامل و اوامر این ترور، از آنان خواست تا با شناسایی رخنه‌ها و زمینه‌های بروز این حادثه، از تکرار وقوع آن به طور جدی جلوگیری کنند.

وی در خاتمه به کسالت آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: هر دو نفر از شخصیت‌های بزرگ علمی، انقلابی و مردمی هستند که از خدای متعال برای آن‌ها طلب صبر و شفای عاجل دارم.

کد خبر 459059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان شورای نگهبان شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده ترور فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای شهادت فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری