Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@05:38:43 GMT

کرونا در جهان با محوریت اروپا می تازد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۲۸۳

مرگ و میر کرونا در اروپا، نسبت به دیگر قاره‌ها بیشتر است. در ۲۴ ساعت گذشته، اروپا در حالی که ۲۹ درصد مبتلایانِ جدید را داشته، ۴۷ درصد جان باختگان کرونای جهان را به خود اختصاص داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کرونا در جهان هم با محوریت اروپا می‌تازد. این قاره ۵۶۷۰ فوتی از ۱۲ هزار فوتیِ شبانه روز گذشته را به خود اختصاص داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ و میر کرونا در اروپا، نسبت به دیگر قاره‌ها بیشتر است. مثلا در ۲۴ ساعت گذشته، اروپا در حالی که ۲۹ درصد مبتلایانِ جدید را داشته، ۴۷ درصد جان باختگان کرونای جهان را به خود اختصاص داده. * در آمریکا ۲۶۰۰ فوتی جدید کرونا گزارش شده و مشاور کرونایی کاخ سفید، در پی ناکارآمدی در مقابله با کرونا، استعفا کرد.
*
در انگلیس، با تصویب پارلمان، محدودیت‌های جدیدی از امروز آغاز شده و شهر‌ها به سه دسته تقسیم شده‌اند.
*
در هند کرونا می‌تازد و تجمعات مردم، با وجود هشدار‌ها ادامه دارد
*
مسئولان لبنان به دنبال طرحی‌اند تا استفاده نکردن از ماسک به عنوان یک تخلف در گواهی سوء پیشینه افراد آورده شود.
*
سی‌ان‌ان گزارش داد خطوط هوایی چین برای تحویل میلیون‌ها واکسن کرونا به کشور‌های مختلف آماده می‌شود. تاکنون ۵ واکسن تولیدی محققان چین به مرحله سوم آزمایش رسیده و بعد از این مرحله به تولید انبوه خواهد رسید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، جهان ، اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا جهان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر بعدازظهر شنبه به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر، با اجتماع در محوطه این دانشگاه، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را محکوم کردند.

دانشجویان در این مراسم ضمت قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع بیان و حمایت قاطع خود را از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی اعلام کردند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیروهای امنیتی غربی را در محیط دانشگاه‌ها، به شدت محکوم کردند.

کد خبر 6090154

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی