Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: به منظور فرهنگ سازی و مقابله با بیماری کرونا، پویش فرهنگی «سفر، سلامت» در متروی تهران اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: پویش «سفر، سلامت» به صورت فضاسازی محیطی به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و لزوم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این زمینه، این طرح با هدف دعوت از مسافران شهر زیرزمینی به ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی به جهت کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا و  قدردانی از کادر درمانی کشور می‌باشد.

در این برنامه مجموعه طرح‌های متنوع از آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف به صورت شعر، نگارگری، کاریکاتور و پیکتوگرام در قالب‌های مختلف کتیبه‌های گرافیکی، گالری عکس و پوستر در سطح ایستگاه‌ها و قطارهای مترو در معرض نگاه مسافران مترو قرار می‌گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب