Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:49:49 GMT

۷۱ مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۵۱۳

۷۱ مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند

سرهنگ محمدعلی ستیزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: تمامی امکانات سپاه قدس گیلان به جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در قالب طرحی مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کار گرفته‌شده است.

وی با اشاره به تمهید مقدمات انجام‌شده جهت به‌کارگیری امکانات رفاهی و هتلینگ استان در اجرای هر چه‌بهتر طرح غربالگری شهید سلیمانی افزود: ۷۱ واحد هتلی، اقامتگاهی، هتل‌آپارتمان، بوم گردی و مهمانسرا با یک هزار و ۲۱ اتاق و چهار هزار و ۴۲۲ تخت در استان جهت گذراندن دوران نقاهتگاهی مهیا شده و آماده پذیرش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یک واحد بیمارستانی نیز در گیلان برای گذراندن دوران نقاهتگاهی محیا شده، گفت: بیمارستان امینی لنگرود نیز با ۵۰ تخت نقاهتگاهی هم‌اکنون آماده پذیرش هستند.

ستیزه در پاسخ به اینکه چه کسانی در مراکز نقاهتگاهی سپاه پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: این مراکز آماده پذیرش از کسانی است که به تجویز پزشک و تیم سلامت اعزامی در محلات مشکوک به کرونا هستند و فضای فیزیکی مناسبی در خانه به جهت جداسازی از سایر افراد خانوار را ندارند.

وی با بیان اینکه باگذشت چند روز از اجرای طرح تاکنون کسی در مراکز نقاهتگاهی حضور نیافته‌، افزود: علاوه بر افراد مشکوک به کرونا، افرادی که هفته دوم درمان خود را نیز سپری می‌کنند نیز می‌توانند در مراکز نقاهتگاهی پذیرش و مورد پشتیبانی بسیج و سپاه قرار گیرند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان از رایگان بودن پذیرش و ارائه خدمات در مراکز نقاهتگاهی استان خبر داد و گفت: در مراکز نقاهتگاهی به‌هیچ‌وجه بیماران کرونایی نگه‌داری نمی‌شوند و علاوه بر آن گردشگران و مسافران نیز پذیرش نخواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان شهید سپاه قدس راهیان نور سپاه قدس گیلان مراکز نقاهتگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن