Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛  حسین صمدی‌نیا رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج)  ، با اشاره به برپایی میز خدمت توسط بانک مسکن در این بیمارستان به منظور ارائه خدمات بانکی به کادر درمان این بیمارستان اظهار داشت: خوشبختانه ادارات و دستگاه های دولتی در راستای خدمت رسانی به مدافعان سلامت کشور که شبانه روز در حال ارائه خدمت به بیماران هستند، همکاری لازم را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بانک مسکن خوشبختانه همکاری بسیار موثر و قابل توجهی در این زمینه داشته است و باید از مدیران به ویژه مدیرعامل محترم این بانک تشکر کنیم که دستور ویژه ای در این زمینه دادند و میز خدمت این بانک در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) برپا شد.

صمدی نیا افزود: با همکاری موثر بانک مسکن و ارائه خدمات در بیمارستان به کادر درمان خوشبختانه بسیاری از امور بانکی همکاران ما بدون حضور به شعب خارج از بیمارستان در حال پیگیری و انجام است.

رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) درباره اهم اقدامات بانک مسکن برای کادر درمان گفت: متاسفانه بر خلاف تصور عموم کارد درمان کشور هم دغدغه مسکن دارند و تامین آن یکی از مهمترین مشکلات این گروه از جامعه است.

وی با بیان اینکه بر اساس پایش های انجام شده بخش قابل توجهی از همکاران کادر درمان در واحد استیجاری سکونت دارند افزود: باید از بانک مسکن تشکر کنیم که در این زمینه قرار است مساعدت های لازم صورت گیرد و تسهیلاتی برای تامین مسکن کادر درمان در نظر گرفته شود و در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته شده است.

رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با اشاره به رسالت مهم بانک مسکن در تامین بخشی از اعتبارات تامین مسکن جامعه گفت: با توجه به اینکه بخشی از جامعه به ویژه جوانان با مشکل مسکن مواجه هستند، بنابراین این موضوع رسالت و وظیفه این بانک را سنگین تر می کند.

صمدی نیا تاکید کرد: ورود بانک مسکن برای حمایت از کادر درمان را به فال نیک می گیریم و اینکه این بانک دغدغه کادر درمان را دارد بسیار ارزشمند است.

رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) تاکید کرد: قرار است بانک مسکن علاوه بر تامین تسهیلات مسکن کادر درمان، در زمینه تامین ملزومات و مطب نیز از این کادر حمایت مالی داشته باشد که جای قدردانی دارد.

پربیننده ترین سقف انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس جزییات پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی/ بانک‌ها با نصف کارکنان فعالیت دارند خرید بدون کارت از سال آینده؟ سود بین بانکی ۱۹.۵درصد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن بانک مسکن خدمات تامین مسکن بیمارستان بقیه الله کادر درمان سهام عدالت رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم کادر درمان بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی

رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی گفت: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند، افزود: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.

ره انجام معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت: برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان