Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه مندان طنزنویسی و ادبیات طنز دعوت کرد در سلسله جلسات آموزش طنزنویسی حضور یابند.

هاشم کرونی، کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، گفت: این سلسله جلسات با حضور عبدالرضا قیصری مسئول دفتر طنز حوزه هنری و معاون فرهنگی هنری این مرکز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: از مدت‌ها قبل تقاضاهای متعددی برای برگزاری این جلسات داشتیم که شرایط حاضر سبب شد این فعالیت را در قالب یک رویداد برخط (آنلاین) و با حضور عبدالرضا قیصری در سامانه SkyRoom تدارک ببینیم.

کرونی، ادامه داد: علاقه مندان تا پایان روز ۲۰ آذرماه امسال می‌توانند از طریق اعلام نام و نام خانوادگی و ذکر عبارت آموزش طنز به شماره ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ در این دوره ثبت نام کنند.

کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، افزود: از قیصری مقالاتی مانند طنز و شوخ طبعی در خاطرات دفاع مقدس، طنز در کتاب جنگ دوست داشتنی، به همراه  محمدرضا صرفی، بررسی مضامین طنز در خاطره نوشته‌های دفاع مقدس، به همراه عنایت الله شریف پور، بررسی بخش عاشورایی منظومه روضه آل محمد، اثر کوهی سعدی و مقایسه شگردهای طنز نویسی دهخدا و گل آقا منتشر شده یا در دست چاپ است.

او، اضافه کرد: در آذرماه امسال ثبت نام ۳ دوره ادبی دیگر در عرصه‌های شعر، نقد شعر و داستان نیز انجام و فرصت گذران سالم اوقات قرطینه برای اهالی فرهنگ و ادب فراهم می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری کارگاه آموزش طنز حوزه هنری استان فارس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد