Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادی از امدادرسانی به بیش از پنج هزار و ۷۵۰ نفر در طول چهار روز گذشته به همت نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد.

«علی خدادادی» امروز (چهارشنبه ۱۲ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق متاثر از معضل آبگرفتگی‌های گسترده در سطح استان خوزستان اظهار کرد: تاکنون به بیش از پنج هزار و ۷۵۰ نفر در استان امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات این جمعیت در ۱۶ شهرستان درگیر معضل آبگرفتگی‌های خوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند نسبت به رفع مشکلات مردم صبور ساکن در مناطق متاثر از بارش‌های شدید باران در روزهای اخیر اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون ۵۶۲ نفر با توجه به آسیب‌دیدگی برخی منازل مسکونی به ویژه در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی و شهید چمران اسکان یافتند و مراکز اسکان این جمعیت همچنان پابرجا و آماده ارائه خدمات هستند.

 

خدادادی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: تاکنون ۳۴۱ نیروی داوطلب در کنار کارکنان خدوم این جمعیت تمام تلاش خود را جهت امدادرسانی و ارائه خدمات امداد و نجات به هم استانی‌های عزیز به عمل آورده‌اند و روند امدادرسانی تا پایان یافتن معضل آبگرفتگی‌ها ادامه دارد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خدادادی امدادرسانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها