Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:15:38 GMT

سریلانکا ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۰۸۰

سریلانکا ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوز وایر، وزارت خارجه سریلانکا امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: سریلانکا ترور دکتر محسن فخری زاده و هر نوع اقدامات تروریستی علیه بشریت را محکوم می کند. سریلانکا خواستار ثبات و امنیت خاورمیانه و منطقه خلیج فارس بوده و معتقد به گفتگو و تعامل به عنوان موفق ترین وسیله برای یافتن راه حل برای مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی دو طرف انجام شده است.

کد خبر 5086434

منبع: مهر

کلیدواژه: سریلانکا ایران محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا ترور دانشمندان هسته ای عراق فلسطین لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی سوریه جو بایدن تروریسم امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

کد خبر 6093479

دیگر خبرها

  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • ترور برای بقا
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا