Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکی یازع چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون یک موکب بزرگ برای کمک و تخلیه روان‌آب از منازل مردم به بندرامام خمینی اعزام شده و چند موکب دیگر از آبادان و سایر استان‌ها برای اعزام به بندر امام اعلام آمادگی کردند.

وی افزود:یک دستگاه کامیون از کمک‌های مردم آبادان برای کمک به آسیب‌دیدگان از بارندگی اخیر شامل  پوشاک و لوازم گرم‌کننده جمع‌آوری در حال ارسال به بندر امام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازع به ارسال هشت دستگاه موتور پمپ برای تخلیه آب باران از منازل مردم آسیب‌دیده از سوی موکبداران آبادان اشاره کرد و گفت:نیروهای اعزامی در مرحله اول عملیات تخلیه روان آب از منازل را در دستور کار قرار دارند و در صورت نیاز آماده پخت غذای گرم در منطقه هستند.

به دلیل بارش شدید باران در خوزستان در چهار روز گذشته مناطقی از اهواز و شهرستان ماهشهر دچار آبگرفتگی شده است و در مواردی آب وارد خانه‌های مردم شده و زندگی روزمره آن ها را دچار اختلال کرده است.  

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان به اجرای پنجمین رزمایش  همدلی و مساوات مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان اشاره  کرد و اظهار داشت: ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه به کمک خیرین تهیه و تحویل نیازمندان این شهرستان شد.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل مواد خوراکی از جمله برنج، روغن خوراکی، ماکارونی، سویا، حبوبات و بسته موادبهداشتی شامل ماسک ، الکل و ژل بهداشتی است.

یازع از توزیع گوشت گرم گوسفند بین نیازمندان آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته معیشتی  چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان با بیان اینکه  تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد عتبات عالیات و خیرین ادامه دارد اضافه کرد: تاکنون در پنج مرحله بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت و کم برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

برچسب‌ها موکب اربعین بندرامام خمینی آب گرفتگی بارش باران ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین بندرامام خمینی آب گرفتگی بارش باران ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان موکب اربعین بندرامام خمینی آب گرفتگی بارش باران ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان اخبار کنکور عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان