Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:18:43 GMT

واکنش پزشک تراکتور به کرونایی شدن شجاعی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۵۵۱۰

واکنش پزشک تراکتور به کرونایی شدن شجاعی

پزشک تراکتور نسبت به خبر ابتلای کاپیتان این تیم به کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی فردای تیم های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، خبر ابتلای مسعود شجاعی به کرونا، نگرانی بزرگی را برای هواداران این تیم به وجود آورد که پزشک تیم تراکتور در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرد تا این نگرانی از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود عباس زاده، پزشک تیم تراکتور در این خصوص اظهار داشت: "اینکه مسعود شجاعی به کرونا مبتلا شده به هیچ عنوان صحت ندارد. موضوع این است که پس از بازی قبلی تیم که تغییرات زمان بازی برنامه تمرینی و آماده سازی مان را به هم زد، این بازیکن احساس خستگی شدیدی در بدن خود داشت و ما برای احتیاط و پیشگیری سریعا از او تست های مربوطه را گرفتیم. جواب تست PCR شجاعی هم امشب اعلام می شود تا کاملا از این بابت مطمئن شویم. در پایان بار دیگر با صراحت تاکید می کنم که هیچ کدام از علام بیماری کرونا در  شجاعی مشاهده نشده و کلیه اقداماتمان جنبه پیشگیرانه دارند."

 

به این ترتیب به نظر نمی رسد که کاپیتان تراکتوری ها برای بازی فردا مشکل خاصی برای همراهی تیمش داشته باشد.

 

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اسنادی اراده شد که طبق آن مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق، اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. ویدیویی که در ادامه تقدیم می‌شود روایتی است از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین است که می‌توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!