Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کوشکی امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح مدیریت محله محور کرونا تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: از زمان شروع طرح تا کنون ۵۳ هزار و ۶۴۱ نفر غربالگری در منزل شده‌اند.

وی ادامه داد: در این بین یک هزار و ۴۷۶ نفر مشکوک شناسایی شده بوده‌اند که مراحل قرنطینه خود در منزل را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در این مدت ۸ هزار و ۱۸۴ نفر با تشخیص تیم‌های مراقبتی توسط پزشکان طرح ویزیت شده‌اند که ۸۳۵ مورد آن در منزل انجام شده است.

کوشکی تصریح کرد: همچنین از زمان شروع طرح تا کنون ۲۰ هزار و ۷۸۷ بسته معیشتی توسط تیم‌های حمایتی در بین افراد کم بضاعت شناسایی شده توزیع شده است.

وی با بیان اینکه انجام قرنطینه معکوس برای گروه‌های پرخطر یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه است، گفت: نظارت تیم‌های بازرسی بهداشت محیط در زمان اجرای این طرح تشدید شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از زمان شروع طرح تا به امروز ۱۳ هزار و ۳۷۱ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده است.

کوشکی افزود: از این تعداد ۱۵۵ اماکن متخلف پلمب و ۳۴۱ مورد برای ادامه روند اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و سایر دستگاه‌های اجرایی در جهت اجرای طرح، گفت: با روند اجرایی که طرح در پیش گرفته است، کاهش قابل توجه تعداد افراد مبتلا و مرگ ناشی از کرونا امیدوار کننده خواهد بود.

کد خبر 5086512

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان مریم کوشکی ویروس کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد