Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب تنها راه غلبه بر دشمنان قوی شدن است گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این زمینه با ورود به طرح ایران قوی به فرمایش رهبری توجه ویژه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در وبینار آموزشی با موضوع طرح ملی ایران قوی و با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و نام شهید هسته ای دکتر فخری زاده که اخیرا به شهادت رسیدند گفت:دشمنان با این اقدامات ترورسیتی قصد جلوگیری از رشد اسلام را دارند که نور خدا را خاموش کنند در صورتی که نور خدا از بین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه روحیه شهادت و جهاد در راه اسلام بسیار مهم است ،بیان کرد: در انقلاب اسلامی از همان ابتدا این تفکر جهادی در ذهن مردم ما وجود داشته است و دشمنان نیز این روحیه جهادی و شهادت طلبی مردم ایران را قبول دارند و از این روحیه هراس دارند.

 

وی افزود:دشمنان بدانند که نمی توانند با این اقدامات تروریستی نمی توانند لرزه ای به تن ایرانیان بیندازند و با این اقدام ترس و نا امیدی در ایران ایجاد نخواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه طبق آموزه های دینی ما ترسی از این جنایات نداریم  اضافه کرد:این اقدامات باعث قدرتمندتر شدن ما خواهد شد و قطعا دانشمندان و نخبگان ما بیشتر و پویاتر از گذشته خواهند شد و مشت محکمی به دهان این جنایتکاران خواهند زد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد بعنوان افسران جنگ نرم در صف اول جنگ اقتصادی  و فرهنگی با دشمن هستند و راه موفقیت ما این است که اول روحیه جهادی را در خود افزایش دهیم.

 

وی با بیان اینکه دومین رویداد ملی فهما با عنوان طرح ایران قوی برگزار شده است افزود: کانون های مساجد در مرحله اول باید برای صدور مجوز کانون نسبت به تکمیل اطلاعات کانون اقدام نمایند و در مرحله دوم فعالیت های خود را در این سامانه ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی، زیر مجموعه رویداد ملی «فهما» فعالیت دارد به گونه‌ای که همان قالب‌های دوازده‌گانه تعریف شده‌ای که در قالب رواق‌ها و شبستان‌ها در رویداد «فهما» طراحی شد بود، در مورد طرح ملی ایران قوی نیز وجود دارد اما با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایرانی» است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با همان اهداف متعالی که آغاز کردیم، حفظ کنیم، تنها راه، تمسک به گام دوم انقلاب است چرا که در در گام دوم با منشوری مواجه هستیم که دقیقا برگرفته از مولفه‌های موفقیت ما در تجربه زیسته‌مان در دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم، موارد متعددی را مولفه‌سنجی و اعلام کردند و شخصا روی این بیانیه کار کردند افزود: در این منشور، هفت بند به عنوان اعتلای نظام جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود که در واقع همان رویکردی است که ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سخنان رهبری و در چهلمین سال دفاع مقدس ذیل طرح ایران قوی سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه همه ما بدهکار به اسلام و خون شهدا هستیم ،بیان کرد:با تلاش شبانه روزی نیز نمی توانیم دین خود به شهدا را ادا کنیم و باید با تمام داشته های خود و هر آنچه در توان داریم و هر وسیله ای برای حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مساجد تلاش کنیم و برای قوی شدن ایران اسلامی پیش قدم باشیم.

 

وی افزود:استان سمنان در حال حاضر جایگاه مناسبی در رویداد ملی طرح ایران قوی در سطح کشور داری و کانون های شهرستان شاهرود نیز در صف اول این موفقیت قرار دارند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد هماهنگی کانون حجت الاسلام موسوی طرح ایران قوی استان سمنان گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین