Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، سلسله حملات ددمنشانه جنگنده‌های سعودی به نقاط مختلف یمن از جمله پایتخت این کشور همچنان ادامه دارد. در همین راستا، جنگنده‌های سعودی فرودگاه بین المللی صنعاء را هدف حملات گسترده قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این دومین بار طی هفته جاری است که فرودگاه بین المللی صنعاء توسط جنگنده‌های متجاوز سعودی بمباران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر نیز در روز یکشنبه گذشته فرودگاه مذکور هدف حملات هوایی سعودی‌ها قرار گرفت.

از سوی دیگر، نقض آتش بس الحدیده توسط سعودی‌ها نیز همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است. طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های سعودی بارها مناطق مختلف الحدیده را هدف حملات هوایی قرار داده اند.

چندی پیش جنبش «أنصارالله» یمن با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که سعودی‌ها حتی به آتش بس الحدیده نیز پایبند نیستند. این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد: عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می‌دهند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند.

جنبش انصارالله در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می‌دهد بلکه هواپیماهای جاسوسی آن نیز به صورت مداوم در حال پرواز بر فراز آسمان این استان هستند.

کد خبر 5086547 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی الحدیده جنگ 2015 یمن فرودگاه صنعاء محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا ترور دانشمندان هسته ای عراق فلسطین لبنان عربستان سعودی دونالد ترامپ سوریه جو بایدن تروریسم امارات متحده عربی جنگنده های سعودی هدف حملات آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن