Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:56:23 GMT

فیلم حمله خشن 2 مرد به یک زن کرمانشاهی وسط خیابان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۱۵۴

فیلم حمله خشن 2 مرد به یک زن کرمانشاهی وسط خیابان

عاملان زورگیری خشن از زن کرمانشاهی تحت تعقیب پلیس قرار دارند.
به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تحت تعقیب قرار گرفتن عاملان زورگیری و سرقت خشن از زن کرمانشاهی خبر داد.
 روز گذشته ( سه شنبه ۱۱ آذر) یکی از بانوان در شهرک فرهنگیان فاز یک در حال تردد بود که ۲ جوان سد راه وی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ۲ نفر با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای زن کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می شوند.

زورگیران به زن کرمانشاهی در خیابان حمله ور شدند

 بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آن ها در حال انجام است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زورگیری زن کرمانشاهی رکنا سرقت خشن سلاح سرد اخبار حوادث حمله سلاح سرد خشن زورگیر در خیابان به یک زن زن کرمانشاهی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس شهید فخری زاده فیلم قیمت محسن فخری زاده زن ایران بازیگر سینما و تلویزیون ویدئو قتل زن کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس