Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی در جلسه ای که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران دفتر مرکزی و رؤسای دفاتر استانی این شورا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، ضمن تسلیت و محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی بی شک یکی از سرمایه های ارزشمند و گرانبهای خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید فخری زاده دانشمند و شخصیت کم نظیری بود که توسط شقی ترین انسان نماهای مزدور و دشمنان کینه توز ایران و ایرانی مقتدر به شهادت رسید و دست پلید و کثیف رژیم کودک کش، غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی نیز در این جنایت مشهود است.

لطفی تاکید کرد: امیدواریم به توفیق الهی و با رعایت همه ملاحظاتی که قطعاً در دستور کار مسئولین نظام مقدس دینی است، در مقام عمل و به زودی شاهد انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت بزرگ و ددمنشانه باشیم.

وی با اشاره به ترور و به شهادت رساندن شخصیت هایی همچون آیت الله دکتر بهشتی و سردار سلیمانی و سایر شخصیت های بزرگ، مقامات و دانشمندان ایرانی در طول چهل سال گذشته اضافه کرد: توانمندی ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون ثابت کرده است که هر چند از دست دادن این شخصیت های بزرگ بسیار سخت و تلخ است، اما خللی در عزم و اراده ملت ایران و اقتدار و بالندگی نظام بوجود نمی آورد چرا که این نظام مقدس، یک نظام متکی به اشخاص نیست، همانگونه که پس از شهادت آیت الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه)، با قدرت به راه خود ادامه داد و هیچ کس باور نمی کرد، پس از 40 سال شاهد این همه اقتدار و بالندگی و تأثیرگذاری در عرصه های بین المللی باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: همانطور که در پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بر آن تاکید شد، انشاالله با استعانت از خداوند قادر متعال، به زودی از عاملان و آمران این جنایت به خصوص
دولت های تروریست و تروریست پرور، انتقام سختی خواهیم گرفت تا درس عبرتی برای جنایتکاران و همچنین موجب بازدارندگی در تکرار اینگونه جنایات باشد و از سویی با شهادت این دانشمند عزیز هسته ای راه این شهید و سایر شهیدان انقلاب اسلامی با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082578 برچسب‌ها نصرت الله لطفی شهید محسن فخری زاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نصرت الله لطفی شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

 مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی