Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بازیکنان مشهور مسیر دشواری را طی می‌کنند تا به موفقیت برسند. آن‌ها پیش از مطرح شدن و کسب درآمد‌های هنگفت راز‌های زیادی دارند که کم‌تر کسی از آن‌ها آگاه است.
اولین قرارداد مسی روی دستمال نوشته شد

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا یکی از بازیکنانی است که برای رسیدن به موفقیت مسیر دشواری را طی کرده و سختی‌های زیادی کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او زمانی که مهارت‌های خود را در تیم نیوولز اولدبویز به نمایش گذاشت مسئولان بارسلونا را مجاب کرد تا به هر شکل ممکن او را جذب کنند. "کارلس رکساچ" مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در انعقاد قرارداد با مسی به اندازه‌ای دستپاچه بود که قرارداد او را بر روی یک دستمال نوشت و مسی آن را امضاء کرد.

مدیر بارسلونا برای انعقاد قرارداد با ستاره آرژانتینی دوست نداشت حتی به اندازه پیدا کردن کاغذ هم وقت تلف شود.
ناکامی بزرگ مسی در اولین بازی ملی

مسی سال ۲۰۰۵ موفق شد به تیم ملی فوتبال آرژانتین راه پیدا کند. او در اولین بازی ملی خود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین و بعد از ۴۷ ثانیه از زمین اخراج شد تا بد‌ترین شروع ممکن را در تیم ملی داشته باشد.
مسی خجالتی‌ترین بازیکن دنیای فوتبال است

لیونل مسی بازیکن بارسلونا یکی از خجالتی‌ترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. او به اندازه‌ای خجالتی است که حتی با تلفن هم صحبت نمی‌کند و بیشتر سعی می‌کند از طریق پیامک با دیگران ارتباط برقرار کند.
راز شادی پس از گل مسی چیست؟

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا عادت دارد تا پس از گلزنی دستان خود را به سمت آسمان دراز کند. علت شادی پس از گل او ادای احترام به مادر بزرگش است.

مسی رابطه نزدیکی با مادر بزرگش داشته و اعتقاد دارد او همیشه شاهد بازی‌های ستاره بارسلونا است.

مادر بزرگ مسی زمانی که او ۱۰ ساله بوده از دنیا رفته است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز