Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:51:02 GMT

۶۸ تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۷۶۵

۶۸ تن کالای اساسی در آران و بیدگل توزیع شد

اسماعیل بایبوردی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸ تن روغن مایع در بطری‌های ۸۱۰ و ۱۳۵۰ و ۳۷۰۰ گرمی به ترتیب با قیمت‌های ۹ هزار و ۴۰۰، ۱۶ هزار و ۱۰۰ و ۳۰ هزار ۵۰۰ تومان در ۲۰ فروشگاه‌ شهرستان توزیع شد و همچنان ادامه دارد.

وی همچنین از توزیع ۱۵ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌های آران و بیدگل خبر داد و خاطر نشان کرد: این روند تا تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۵ تن برنج هندی هم با نرخ هر کیلو ۱۸ هزار تومان در قالب کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی بین خانوارهای شهرستان توزیع شد که همچنان ادامه دارد.

بایبوردی اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته و توزیع اقلام یادشده، بخشی از نیاز مردم شهرستان آران و بیدگل به کالاهای اساسی تاممین شود.

۴۷۶ خودرو ناقض محدودیت کرونایی اعمال قانون شدند

فرماندار آران و بیدگل همچنین با یادآوری اعمال محدودیت کرونایی تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در این شهرستان اظهار داشت: بیشتر شهروندان هفته گذشته در طرح محدودیت شبانه همکاری خوبی داشتند، با این حال ۲۴۵ خودرو جریمه شدند و ۲۳۱ خودرو تذکر قانونی گرفتند.

بایبوردی خاطر نشان کرد:‌ در مدت ۱۲ روز از محدودیت‌های جدید کرونایی افزون بر ۹۰ درصد مردم، اصناف و صاحبان مشاغل آران و بیدگل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این طرح سراسری همراهی مطلوبی کردند. 

بایبوردی تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، چرا که بحث سلامت و امنیت آنان و شهروندان دیگر مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون هستیم.

وی یادآور شد: خودروهای پلاک غیربومی در صورت ورود به شهرستان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی نیز از ساعت ۹ شب تا چهار صبح به مدت ۲ هفته ممنوع است.

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: خوروهای متخلف در سطح شهر توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین‌های مدار بسته، طبق مقررات ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

فرماندار آران و بیدگل با قدردانی از فعالان اقتصادی و همراهی، وفاق، انسجام و همدلی دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی، نیروهای مسلح و بسیج در مدیریت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان، بر ضرورت استمرار همکاری‌های مضاعف در راستای اجرای تصمیم‌های ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت بر آن تاکید کرد.

بایبوردی همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت حداقل ۲ متر فاصله، شستشوی مداوم دست‌ها با صابون تاکید کرد و گفت: موفقیت در مقابله با کرونا، با مسوولیت دولت و اراده مردم عملیاتی می‌شود.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا اصفهان کاشان ستاد تنظیم بازار آران وبیدگل محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اصفهان کاشان ستاد تنظیم بازار آران وبیدگل محدودیت های کرونا کرونا اصفهان کاشان ستاد تنظیم بازار آران وبیدگل محدودیت های کرونا اخبار کنکور آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران