Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@12:01:08 GMT

ادمین کانال استقلال و پرسپولیس یک نفراست!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۱۳۹

ادمین کانال استقلال و پرسپولیس یک نفراست!

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌ها باید با معرفی معاون فرهنگی خود با تخلفات کانال های هواداری برخورد کنند.

به گزارش ورزش سه ، غلامحسین زمان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اقدامات فدراسیون فوتبال برای برخورد با ادمین‌های کانال‌های هواداری که سبب تفرقه‌افکنی و نفرت‌پراکنی در فوتبال کشور شده‌اند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته متوجه شدیم ادمین یکی از کانال‌های معروف هواداری که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را پوشش می‌دهد یک نفر است و در اصفهان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد در کانال پرسپولیس به استقلال توهین می کند و در کانال استقلال به پرسپولیس و از این طریق هواداران را به جان هم می‌اندازد. این موضوع سبب تفرقه افکنی می‌شود و فضای غیراخلاقی را به وجود می‌آورد.


او گفت: بسیاری از کانال‌های هواداری تقلبی بوده و ارتباطی هم به باشگاه‌ها ندارد که برای برخورد با آنها باید کاری اساسی انجام بدهیم.  در همین بحث کانال‌ها مشخص است افرادی که کانال‌های تقلبی ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند باید مقابل مطالب منتشرشده و لطمه‌هایی که ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند پاسخگو باشند. تحرکات زیادی هم در این موارد انجام می‌شود..


زمان آبادی در باره بهره‌برداری مالی و خط ‌دهی برخی از این کانال‌ها به عوامل خارج از کشور که برخی مواقع سبب لطمه به فوتبال کشور شده توضیح داد: باید کار اساسی انجام شود. پلیس فتا با چند نفر می‌تواند برخورد کند؟ راه اساسی این است که معاون فرهنگی در باشگاه‌ها مستقر شود و در باره کانال رسمی باشگاه و نحوه فعالیت آن اطلاع‌رسانی لازم را انجام بدهد. سایر کانال‌ها هم اگر تخلفی مرتکب می‌شوند از طریق همین معاونت فرهنگی مورد پیگیری قرار بگیرند. طبق تعریف ساختار مشخص تکلیف پیگیری ها معلوم می شود و می دانیم با چه کسی طرف هستیم.


او عنوان کرد: وقتی متولی پیگیری کار مشخص باشد، فردی که به نام استقلال، پرسپولیس و یا هر باشگاه دیگری کانال راه می‌اندازد، تحت پیگیری جدی‌تری قرار می‌گیرد. معاون فرهنگی باشگاه می‌تواند اقدام‌های این کانال‌ها را رسیدگی کرده، کار مثبت را تشویق و از اقدام خلاف شکایت کند. اگر کانالی تشکیل شده باشد که فقط یک تیم را حمایت می‌کند و کاری به طرف مقابل ندارد باید از سوی معاونت مورد حمایت قرار بگیرد اما اگر اقدام‌های تخریبی انجام می‌شود باید با این کانال‌ها برخورد شود. متأسفانه پیش از این اقدام‌های فرهنگی و رسیدگی به امور طرفداران صاحب نداشت، اما بخش زیادی از مشکلات با اقدام‌های خود باشگاه‌ها حل خواهد شد.

استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران باشگاه ها کانال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران