Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «فردین حکیمی» گفت: با توجه به این که در اخبار شاهد هستیم که بعضی از استان‌ها درگیر شیوع ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شده‌اند، تمام کارشناسان در ادارات محیط زیست تابعه استان البرز به حالت آماده‌باش هستند.

وی اظهار داشت: این کارشناسان به صورت مستمر از زیستگاه‌های آبی استان را همچون سد کرج، سد طالقان، تالاب صالحیه و رودخانه شور را پایش می‌کنند و تاکنون با هیچ مورد مثبتی مواجه نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیمی یادآور شد: در هفته های گذشته نیز نشستی در استانداری در خصوص اقدامات پیشگیرانه در زمینه شیوع احتمالی ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تشکیل شد و وظایف دستگاه‌ها مشخص و ابلاغ شد.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که محیط زیست باید پیگیری کند پایش مستمر زیستگاه‌های آبی استان به جهت بررسی وضعیت سلامت پرندگان می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از دیگر اقدامات پیشگیرانه دیگر را ممنوعیت صدور پروانه شکار پرنده دانست که امسال هیچ پروانه شکار پرندهای صادر نخواهد شد.

کد خبر 1462105

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز