Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:07:14 GMT

ادعای تازه عربستان درباره یمن

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۶۰۳

ادعای تازه عربستان درباره یمن

 

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان ریاست نشست هفتگی کابینه که به صورت مجازی برگزار شد را برعهده داشت و پس از این نشست، ماجد بن عبدالله القصبی، وزیر رسانه‌ای سعودی اعلام کرد، کابینه عربستان در این نشست شماری از موضوعات و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مذکور ادعا شده است که عربستان به تحقق امنیت و رشد و توسعه ملت یمن تمایل دارد.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است، کابینه سعودی خواستار قدم برداشتن در مسیر اجرای توافق ریاض برای تقویت صلح و ثبات و دستیابی به راهکار سیاسی فراگیر و تلاش‌های سیاسی، نظامی، امنیتی و رشد و توسعه‌ای است.

یمن از حدود شش سال پیش شاهد درگیری‌های خشونت‌بار میان نیروهای جنبش انصار الله یمن و نیروهای دولت مستعفی یمن بوده که مورد حمایت ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان است.

در همین راستا، دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور انسانی در صفحه کاربری خود در توییتر اعلام کرد، درگیری در یمن و دلایل دیگر مربوط به آن تاکنون منجر به کشته شدن ۲۳۳ هزار تن شده است و این رقم سرسام‌آور غیرقابل قبول است و یمن به نقطه غیرقابل بازگشتی رسیده است و نیاز به آتش بس دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 سلمان بن عبدالعزیز عربستان سعودی یمن محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • ادعای تحلیلگر آمریکایی درباره دانشجویان معترض: نیروهای نیابتی ایرانند! | فیلم
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح