Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاوری گفت: کارگران بیمه شده در مناطق سیل‌زده خوزستان که بنگاه اقتصادی آنها دچار مشکل شده بدون در نظر گرفتن سابقه ۶ ماه حق بیمه تحت پوشش مقرری بیمه بیکاری قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «کریم‌ یاوری» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ آذر) در حاشیه بازدید از مناطق آب گرفته اهواز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی شرایط هموطنان آسیب دیده از سیل وارد استان شدم اظهار کرد: در این دستور آمده که تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک ها و شرکت های زیرمجموعه مکلف هستند در کنار کمک های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین نیاز های اولیه آنها با اولویت اقدام‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بر حسب دستور وزیر امروز عازم مناطق سیل زده بندرامام خمینی (ره) و ماهشهر خواهم بود تا با همکاری مسئولان و ستاد بحران استان در مناطق آسیب دیده نیازهای اولیه ضروری و مایحتاج مورد نیاز مردم آن مناطق را به طرق مختلف به ویژه کمک های مردمی تامین شود.

 

وی با تاکید بر اینکه وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می کند که در این ایام به ویژه شرایط سخت اقتصادی و کرونایی با تمام‌ توان به هموطنان آسیب دیده کمک کند ادامه داد: جامعه هدف و اولویت وزارتخانه برای امداد و کمک رسانی بازنشستگان، معلولان، مددجویان، سرپرستان خانوار، کارگران و اقشار آسیب پذیرتر است.

 

یاوری اضافه کرد: کارگران بیمه شده در مناطق سیل زده که بنگاه اقتصادی آنها دچار مشکل شده بدون در نظر گرفتن سابقه ۶ ماه حق بیمه تحت پوشش مقرری بیمه بیکاری قرار می گیرند.

 

 وی تصریح کرد: تمام ارکان مجموعه های وزارتخانه به ویژه در مناطق سیل زده مکلف هستند با تمام‌ توان و امکانات به کمک هموطنان آسیب دیده از سیل یا حوادث قهری بپردازند.

 

یاوری در پایان خاطر نشان کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: کریم یاوری مناطق آبگرفته خوزستان بیمه بیکاری هموطنان آسیب دیده مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت