Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:39:10 GMT

تحولات منطقه محور گفت‌وگوی شیخ تمیم و کوشنر

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۱۵۴

تحولات منطقه محور گفت‌وگوی شیخ تمیم و کوشنر

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)،‌ امیر قطر امروز میزبان کوشنر داماد ترامپ و هیات همراه او در دیوان امیری بود.

بررسی روابط دو جانبه و همکاری‌های راهبردی میان قطر و آمریکا، مسائل منطقه‌ و جهان به ویژه تحولات جاری در خاورمیانه از جمله موضوعات مورد گفت‌وگو میان دو طرف بود.

کوشنر پیش از این، به عربستان رفته بود و با مقام های ارشد این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، الجزیره گزارش داده بود که کوشنر در روزهای پایانی دولت ترامپ به خلیج فارس سفر کرده تا به دنبال کسب پیروزی های نهایی در سیاست خاورمیانه آمریکا از جمله پایان دادن به محاصره قطر به رهبری عربستان باشد.

پیش از این کوشنر و تیمش به دست‌یابی توافق‌های عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با بحرین، امارات و سودان کمک کردند.

یک مقام آمریکایی گفت که کوشنر و تیمش مایل است تا پیش از تحویل قدرت از ترامپ به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا توافق‌های این چنینی بیشتری را به پیش ببرد.

وی افزود که کوشنر هفته گذشته در کاخ سفید با وزیر خارجه کویت دیدار کرد. کویت یکی از ارکان اصلی تلاش‌ها برای حل بحران سه ساله میان قطر و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است.

برچسب‌ها جرد کوشنر تمیم بن حمد آل ثانی قطر ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرد کوشنر تمیم بن حمد آل ثانی قطر ایالات متحده آمریکا جرد کوشنر تمیم بن حمد آل ثانی قطر ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پارلمان اروپا درحالی در نشست امروز خود یک قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد که در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه ساکت مانده و تنها از این رژیم خواسته به قانون‌های بین المللی احترام بگذارد.

شرکت کنندگان در این نشست پارلمان اروپا عملیات تنبیهی ایران علیه تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کرده و خواهان افزایش تحریم‌ها علیه تهران شدند.

در قطعنامه پارلمان اروپا نسبت به پیامدهای خطرناک جنگ علیه نوار غزه بر ثبات منطقه هشدار داده شده است.

در این قطعنامه اعلام شده که رژیم صهیونیستی به صورت نامتناسبی از خشونت در غزه استفاده کرده و تل آویو باید به عرف‌های بین المللی احترام بگذارد.

پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بدهد.

این در حالی است که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در راستای قانون‌ها و عرف‌های بین المللی و با هدف تنبیه کردن متجاوز به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق صورت گرفت و در این عملیات تنها اهداف نظامی هدف قرار گرفتند اما رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از تجاوز به نوار غزه در میان سکوت جامعه بین الملل به کشتار فلسطینی‌ها و بمباران خانه‌ها و بیمارستان‌های این باریکه ادامه می‌دهد.

کد خبر 6088573

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه