Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین عظیمی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه عظیم گستر سبزوار با باشگاه فوتبال "گالا ترانسفر" ترکیه در زمینه استعدادیابی، آموزش و انتقال بازیکنان مستعد به لیگ‌های معتبر اروپایی قرارداد همکاری امضا کرده است.

وی با بیان اینکه باشگاه عظیم گستر سبزوار از سالهای گذشته در رشته‌های فوتسال و فوتبال فعالیت می کند، ادامه داد: تفاهمنامه همکاری با یک باشگاه معتبر اروپایی به توسعه بیشتر این رشته ورزشی در شهرستان منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه عظیم گستر سبزوار گفت: با پیگیری این باشگاه فرهنگی و ورزشی مراسم قدردانی از بازیکنان در ۹ آذر برای اولین بار در این شهرستان برگزار و در این مراسم از ۲۰ بازیکن منتخب باشگاه با اهدای گواهینامه، مدال باشگاه، تندیس و اهدای گل قدردانی شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های باشگاه عظیم گستر سبزوار افزود: این باشگاه در دو بخش مردان و زنان در حوزه مدرسه فوتبال تخصصی فعالیت دارد.

عظیمی فرد ادامه داد: باشگاه بانوان عظیم گستر سالجاری در لیگ برتر فوتبال خراسان رضوی حضور دارد و این تیم در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز حضور خواهد داشت که به سبب ویروس کرونا این رقابت ها به تعویق افتاده است.

تیم فوتسال بانوان عظیم گستر سبزوار سال ۹۶ در رقابتهای فوتسال دسته یک بانوان خراسان رضوی حضور داشت. هم اینک ۱۳۰ ورزشگار در باشگاه عظیم گستر در بخش مردان و ۴۵ بازیکن در بخش بانوان فعالیت دارند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها فوتبال امضای تفاهمنامه سبزوار ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال امضای تفاهمنامه سبزوار ترکیه فوتبال امضای تفاهمنامه سبزوار ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته