Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون کشتی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا در شرایط شیوع کرونا، کشتی به عنوان ورزش مادر و اصیل کشورمان بمیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علیرضا دبیر در نشست با استاندار گلستان درباره راهکارهای توسعه ورزش کشتی در استان گفت‌وگو کرد و اظهار داشت: تلاش کردیم تا در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل بمیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان گلستان در زمینه ورزش کشتی گفت: فدراسیون کشتی همکاری لازم را جهت توسعه ورزش کشتی در گلستان خواهد داشت و در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در این نشست اظهار داشت: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم می‌کنیم.

لیگ برتر کشتی فرنگی| شکست دوباره صبانور مقابل دانشگاه آزادلیگ برتر کشتی فرنگی| برتری بازار بزرگ و صبانور در مسابقات صبح گروه «ب»رئیس هیئت کشتی مازندران: آرامش به کشتی مازندران بر می‌گردد/ کمیته حمایت از پیشکسوتان تشکیل می‌شود

وی گفت: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش‌هایی است که علاقه‌مندان خاص خود را در استان دارد و اداره کل ورزش و جوانان نیز باید حمایت بیشتری از این ورزش انجام دهد.

حق شناس خاطر نشان کرد: هر چند به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده اما همکاری لازم را در حمایت از تیم‌های ورزشی داشته و خواهیم داشت.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد