Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین هدایتی در لیگ اروپا شرکت خواهد کرد.

امیرحسین هدایی نفر اول رنکینگ تنیس روی میز زیر ۲۱ سال جهان تا ساعاتی دیگر به مجارستان می رود

به گزارش طرفداری امیرحسین هدایی برای حضور در لیگ اروپا در اولین ساعات بامداد پنجشنبه از تهران به مقصد بوداپست پرواز می کند.

امیر حسین هدایی از جمله لژیونرهای تنیس روی میز ایران به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایی سال گذشته در آلمان و برای تیم «کوپینگن» بازی می کرد اما طبق قرارداد جدیدش امسال با تیم «بک سی  تی» در لیگ مجارستان به میدان خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت