Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:17:53 GMT

قطار جان عابر پیاده در قم را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۹۱۶

قطار جان عابر پیاده در قم را گرفت

ایسنا/قم سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد قطار با عابر پیاده در قم، متاسفانه عابر در دم جان باخت.

مهدی فراهانی امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۲۳ دقیقه به مرکز اورژانس قم اطلاع داده شد که در پی آن تیم اورژانس ۱۱۵ قم به سرعت خود را به محل حادثه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حادثه  مذکور در محدوده خیابان دادگر و امتداد امامزاده جمال به وقوع پیوست.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم ادامه داد: متاسفانه در این حادثه فرد سانحه دیده به دلیل شدت صدمات وارد شده در دم فوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶