Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمارش کالری های غذا بسیار خسته کننده است و اینترنت با برنامه های مختلف رژیم غذایی پر شده است اما همه آنها مؤثر نیستند. به علاوه ، زمان و انرژی لازم برای جمع آوری تمام اطلاعات مربوط دشوار است.با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید.

به گزارش برنا؛ به نظر می رسد که بهترین یاور ، در این حالت ، بدن خود شما ، به ویژه دست های شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می توانند به شما کمک کنند اندازه موردنیاز خود بدن خود را اندازه گیری کنید. این ترفند به شما در حفظ رژیم غذایی سالم و وزن مناسب کمک می کند.

برای آقایان توصیه می شود که وعده غذایی آنها اندازه 2 کف دست باشد.

 و برای خانمها توصیه می شود که وعده غذایی آنها اندازه یک کف دست باشد.

پروتئین - یک کف دست

میزان کالری غذا برای لاغری

کف دست شما می تواند به شما بگوید که چه مقدار پروتئین بخورید. محصولاتی مانند سینه مرغ ، ماهی ،پنیر، تخم مرغ و ماست یونانی دارای پروتئین بالایی هستند و گرچه سالم هستند ، اما نباید از آنها زیاد استفاده کرد. بنابراین ، خوب است که فقط به اندازه کف دست بخورید.

کربوهیدرات - یک مشت

 محاسبه میزان کالری غذا

دست شما به شما می گوید بدن شما چقدر نیاز به کربوهیدرات دارد. تعداد کربوهیدراتهای موجود در نان ، غلات ، برنج ، سیب زمینی ، کینوا یا بلغور باید به اندازه مشت محکم شما باشد. به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود به بدن خود انرژی بدهید و وزن خود را افزایش ندهید.

مقدار مناسب که باید مصرف کنند برای آقایان ، 2 دست چسبیده به هم و برای خانمها فقط یک دست است.

چربی ها - نوک انگشت

چگونه پرخوری نکنیم

لازم نیست روزانه چربی زیادی مصرف کنیم. بنابراین نوک انگشت شما به میزان قابل قبول و حداکثر چربی روزانه اشاره می کند.

میوه و سبزیجات - 2 دست کامل

 

میوه و سبزیجات تازه ، یخ زده یا خرد شده باید اندازه مشت باز دستان شما باشد - 2 دست برای آقایان و یک دست برای خانم ها. اگرچه ، برای اسموتی ها و آب میوه ها ، نوشیدن 150 میلی لیتر در روز توصیه می شود ، زیرا به این شکل آنها دارای وزن بیشتری قند نسبت به یک محصول خام هستند.

مواد شیرین - یک انگشت شست به بالا

 میزان غذا خوردن انسان

غذاهای شیرین مانند آب نبات ، شکلات ، مربا یا کره بادام زمینی پر از قند است. مطمئناً آنها خوشمزه هستند ، اما در عین حال بدن شما به مقدار زیادی از آن احتیاج ندارد. بنابراین ،  باید اندک باشند. می توانید از انگشت شست خود برای اندازه گیری آن استفاده کنید.

دسر - مشت بسته

جلوگیری از پرخوری

دسرهایی مثل بستنی، کیک، تارت و... باید محدود شود. در اینجا ، می توانید برای اندازه گیری آن از مشت بسته خود استفاده کنید - بخشی از دسر مورد علاقه شما نباید از اندازه مشت بسته بزرگتر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چاقی کف دست پرخوری کف دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • اعلام حکم بی‌سابقه علیه توماج صالحی در دادگاه بدوی | جرم او دقیقا چیست؟
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم