Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر شامگاه چهارشنبه در جمع روسای هیات‌های شهرستانی گلستان اظهار داشت: مربیگری در کشتی به خصوص در رده های سنی پایه، آمیخته با عشق و علاقه است و در صورت نگاه بلند مدت و تلاش برای کشف ورزشکاران مستعد، می‌توان به آینده این رشته در شهرستان ها امیدوار بود.

وی بیان کرد: مجهزشدن مربیان جوان گلستان به دانش روز در کنار استفاده از تجربه می تواند مسیر کشف استعدادها و معرفی آنان به تیم ملی را کوتاه‌تر و کشتی این استان را به جایگاه پیشین همراه با کسب مدال های گوناگون بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کشتی به مدال آوران پیشین گلستان اشاره کرد و گفت: رضا سوخته سرایی، اویس ملاح، برادران مومنی، حسن طهماسبی و جلیل جهانشاهی از جمله این افتخارآفرینان هستند اما در حال حاضر کشتی این استان فاصله زیادی با روزهای درخشان پیشین داشته و نیازمند یک تحول بنیادین است.

دبیر ادامه داد: پتانسیل نهفته در برخی مناطق این استان برای رونق دوباره کشتی، انکارنشدنی است اما تبدیل این پتانسیل به استعدادهای کشف شده به تلاش بیشتر و برنامه ریزی مستمر احتیاج دارد.

وی از روسای هیات کشتی شهرستان های گلستان خواست به جای گلایه از مشکلات و پشت میزنشینی به فکر راه چاره برای حل مشکل این رشته باشند.

رییس فدراسیون کشتی عصر دیروز با هادی حق شناس استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرده بود.

برچسب‌ها گرگان گلستان فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان گلستان فدراسیون کشتی علیرضا دبیر گرگان گلستان فدراسیون کشتی علیرضا دبیر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک