Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی سیماران طراح و تولید کننده انواع تجهیزات ساختمانی ، از جمله آیفون تصویری سیماران و جک پارکینگ ، محصولات خود را 2/5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

خرید آیفون تصویری در این دو دهه اخیر یکی از اصلی ترین الزامات تجهیزات ساختمانی ، جهت امنیت و آسودگی خاطر مشتریان در کلان شهرها و شهرهای کوچک می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیفون تصویری سیماران Simaran با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز ، محصول کمپانی سیماران ، یکی از اصلی ترین رقبای اروپایی در خصوص تهیه و تولید انواع آیفون تصویری می باشد . آیفون سیماران از نظر کیفیت ، متریال استفاده شده ، طراحی و ساخت مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود و از همه مهم تر این مدل آیفون تصویری یکی از اصلی ترین رقبای کمپانی های اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه توسط نمایندگی فروش آیفون تصویری ، فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر به فروش می رسد .

مزایای خرید آیفون تصویری سیماران Simaran :

1- باز کردن درب پارکینگ ، قابلیت اتصال به موبایل ، پشتیبانی از اینترکام ، تهیه فیلم و عکس از مراجعه کنندگان در زمانی که شما در منزل یا محل کار خود حضور ندارید و ...

2- طراحی بسیار شکیل و منحصر به فرد مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز .

3- گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه .

4- قیمتی کاملا مقرون به صرفه بسته به بودجه شما .

5-  صفحه نمایش لمسی ، دکمه های لمسی ، وضوح تصویر فوق العاده بالا

6- پشتیبانی از Wifi برای اتصال آیفون تصویری موبایل شما

7- قابلیت برقراری تماس تصویری از طریق موبایل شما با شخص پشت درب ورودی ساختمان

8- قابلیت باز کردن درب ورودی از طریق درب اتوماتیک (جک پارکینگ)

مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران Simaran :

جک پارکینکی سیماران  Simaranیکی از بهترین جک های درب اتوماتیک از  خانواده جک پارکینگی ایرانی توسط نمایندگی فروش جک پارکینگ ، فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر به فروش می رسد . از مهم ترین ویژگی های این جک پارکینگی ایرانی امنیت بسیار بالای آن نسبت به سایر برندهای دیگر می باشد . جک پارکینگی سیماران مناسب برای تمامی شرایط آب و هوایی اعم از رطوبت ، سرما و گرما و گرد و غبار می باشد . از دیگر قیمت و خرید ویژگی های جک پارکینگ سیماران این است که این جک درب اتوماتیک مناسب برای ساختمان های تجاری ، مسکونی ، اداری و مرکز های خرید با رفت و آمد نسبتا بالا می باشد .

پرفروش ترین های ایفون تصویری سیماران و جک پارکینگ سیماران :

1-جک برقی سیماران فراز 4V

2-جک برقی سیماران فراز 4S

3- آیفون تصویری سیماران مدل HS-35FL

4- آیفون سیماران مدل HS-43

خرید آیفون تصویری و جک پارکینگی سیماران از الکتروبرتر :

فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات ساختمانی اعم از ایفون تصویری و جک درب اتوماتیک ، یکی از نمایندگی های اصلی فروش ایفون تصویری و جک پارکینگ سیماران با گارانتی و خدمات پس از فروش 30 ماهه با قیمتی بسیار رقابتی می باشد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران و قیمت و خرید آیفون تصویری سیماران می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید .

شماره های تماس :

021-76701804

021-76701791

09023009262

09106820800

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تجهیزات ساختمانی خرید آیفون تصویری خرید آیفون تصویری درب اتوماتیک جک پارکینگ جک پارکینگی قیمت و خرید تصویری و جک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر