Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:30:25 GMT

شناسایی ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در تالش

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۳۲۰

شناسایی ۱۰۷ بیمار مشکوک به کرونا در تالش

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که محمد حسین شاهکویی عصر چهارشنبه در جلسه ارزیابی طرح غربالگری کرونا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ساده انگاری ویروس کرونا از سوی مردم از علل افزایش مبتلایان به این بیماری است و متاسفانه هم اکنون ۷۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند و از این تعداد،  ۱۱ نفر بدحال و ۲ نفر در انتظار تخت آی سی یو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: منع تردد با خودرو از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح اعمال شده است و تعداد بستری های کرونا نشانه وضعیت ویژه در شهرستان است و مردم، رعایت پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته جدی بگیرند.

فرماندار تالش به منظور جلوگیری از انتقال بیماری کرونا تشدید بازرسی از بازار روز، پاساژها، ادارات و بانک‌ها را از سوی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواستار شد.

شاهکویی با بیان اینکه نظارت گسترده‌تر برای تضمین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است افزود: کنترل ها و نظارت ها با دقت، شدت و جدیت بیشتر در سه سطح ادارات، اصناف و فضاهای عمومی دنبال خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا استانداری گیلان غربالگری تالش بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا استانداری گیلان غربالگری تالش بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا کرونا ویروس کرونا استانداری گیلان غربالگری تالش بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه