Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، محمدرضا زارع اظهار داشت: دیروز چند نفر به دلیل مسموم شدن ناشی از مصرف الکل تقلبی به این بیمارستان مراجعه کردند که ۲ نفر در ساعات اولیه به دلیل وخامت اوضاع جان خود را از دست دادند و نفر سوم هم چند ساعت بعد فوت کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار نفر دیگر که در اثر مصرف الکل تقلبی به بیمارستان آل جلیل آق قلا مراجعه کردند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر آنان وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع یادآور شد: ۲ نفر از این افراد به دلیل وخیم بودن بودن شرایط جسمانی‌ به بیمارستان‌ شهید صیادشیرازی گرگان منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیگر افرادی که در اثر استفاده از الکل تقلبی دارای علایم مسمومیت هستند خواست هر چه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

فرماندار آق‌قلا به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، پرونده ویژه‌ای در این زمینه تشکیل و برای تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص زوایای مختلف از جمله علل و عوامل اصلی حادثه در اختیار پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

امیرشیر توماج اظهار داشت: برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه، از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده سالانه سه میلیون نفر در جهان جان خود را در اثر مصرف مشروبات الکی تقلبی از دست می‌دهند.

در ابتدای شیوع کرونا، مصرف الکل در گلستان به گمان تقویت سیستم ایمنی بدن به مرگ چند نفر انجامید.

کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تاکید کرده اند که مصرف الکل به صورت خوراکی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا هیچ تاثیری ندارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسمومیت الکلی آق قلا مصرف الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان