Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@02:33:53 GMT

مینی جان کوپر ورکس الکتریکی تولید می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۰۲۹

مینی جان کوپر ورکس الکتریکی تولید می شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، حالا و در دوم دسامبر مینی به‌صورت رسمی تائید کرده نسخه بدون آلایندگی جان کوپر ورکس تولید خواهد شد و پیش از تولید نیز تصاویر متنوعی از نسخه پیش‌تولیدی و استتاری این خودرو منتشر شده است.

مینی خیلی وارد جزئیات نشده و تنها گفته که در حال آماده شدن برای قدم گذاشتن در فاز جدید توسعه نسخه الکتریکی این خودرو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تولید محصولات الکتریکی به معنی خاتمه نسخه‌های درون‌سوز نخواهد بود زیرا مینی می‌گوید مدل‌های بنزینی جان کوپر ورکس همچنان نقش مهمی در آینده ایفا خواهند کرد و بنابراین مینی می‌خواهد بهترین‌های هر دو جهان را باهم عرضه کند.

پروتوتایپ کاملاً الکتریکی جان کوپر ورکس اگرچه دارای پوشش‌های استتاری است اما چیز زیادی را پنهان نکرده است. این خودرو دقیقاً مشابه همان چیزی است که انتظارش را داریم و ترکیبی از نسخه‌های درون‌سوز این خودرو و نسخه الکتریکی کوپر SE می‌باشد. در این پروتوتایپ می‌توانیم گلگیرهای پهن و اسپویلر بزرگ در عقب را به همراه جلوپنجره‌ای بسته شده و حذف خروجی اگزوز ببینیم.

مینی اولین شرکتی نیست که می‌خواهد یک هاچبک الکتریکی کوچک را عرضه کند زیرا رنو در سال ۲۰۱۷ کانسپت Zoe E-Sport را با قدرت ۴۶۰ اسبی و گشتاور ۶۴۰ نیوتون متری رونمایی کرد. ما انتظار نداریم نسخه الکتریکی جان کوپر ورکس چنین قدرتی داشته باشد اما احتمالاً افزایش قدرت محسوسی را نسبت به کوپر SE تجربه خواهد کرد.

به عنوان یادآوری باید گفت نسخه عادی اولین خودروی الکتریکی مینی از قدرت ۱۸۴ اسبی و گشتاور ۲۷۰ نیوتون متری سود برده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد. فعلاً مشخص نیست که آیا جان کوپر ورکس الکتریکی از دو پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک استفاده خواهد کرد یا خیر اما درهرحال می‌تواند به عنوان محصولی نوین از این برند ارزیابی شود.

با ادامه توسعه باتری‌های جدید توسط گروه ب ام و امیدواریم برد حرکتی این خودرو نیز بهبود یابد هرچند جان کوپر ورکس الکتریکی بیشتر روی پرفورمنس تمرکز خواهد داشت تا شعاع حرکتی بالا. مجموعه باتری ۳۲.۶ کیلووات ساعتی کوپر SE برد ۱۷۷ کیلومتری را ارائه کرده و بنابراین فضا برای بهبود وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: الکتریکی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند