Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوفا ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب جایزه بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

اسامی ۴ نامزد معرفی شده به شرح زیر است:

روملو لوکاکو مهاجم تیم فوتبال اینتر میلان که در پیروزی ۳-۲ تیمش برابر مونشن گلادباخ ۲ گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرگیم بریشا مهاجم تیم فوتبال سالزبورگ که در۳ بر یک این تیم برابر لوکوموتیو مسکو خوش درخشید و۲ گل زد . عرفان جان قهوه چی هافبک تیم فوتبال باشاک شهیر استانبول که در شکست سه بر چهار این تیم برابر لایپزیگ هتریک کرد و ۶۳ درصد پاس هایش سالم بودند. الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی که در پیروزی ۴ بر صفر تیمش برابر سویا هر ۴ گل آبی پوشان لندنی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید

لوکوموتیو مسکو یک _ ۳ ردبول سالزبورگ/ امیدواری به صعود شاگردان مارش با چاشنی فرار از قعر جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دِ آدلارشورست به مصاف تیم رده هشتمی گو اهد ایگلز رفت.

تیم فاینورد که در چهار ماه و نیم گذشته هیچ شکستی در رقابت‌های داخلی فوتبال هلند نداشته و آخرین باخت خود را در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه مقابل آیندهوون متحمل شده بود، در جدال با ایگلز هم توانست این روند درخشان را ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی به برتری پُر گل دست پیدا کند.

یاران جهانبخش که در نیمه نخست به پیروزی دو بر یک گو اهد ایگلز رسیده بودند، در نیمه دوم هم توسط آیاسه اوئدا، ستاره ژاپنی خود به سومین گل دست پیدا کردند تا برتری خود را در این بازی خارج از خانه قطعی کنند.

تیم فاینورد با کسب پیروزی 3 بر یک در زمین گو اهد ایگلز که بیست و سومین بردشان در لیگ اردیویسه هلند بود، 75 امتیازی شد و با توجه به باقی ماندن سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها و فاصله 12 امتیازی با توئنته رده سومی، صعودش به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را قطعی کرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 85 دیدار مقابل ایگلز وارد زمین شد و علاوه بر دو نفوذ از سمت چپ زمین، یک شوت هم در دقیقه 2+90 از پشت محوطه جریمه زد که توپ در دستان گلر حریف جای گرفت.

جهانبخش در شرایطی سیزدهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و همراه تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد که امیدوار است برخلاف اخبار هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی، سال آینده هم در این باشگاه بماند.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال